SPADA U red najuspješnijih Alfinih limuzina, a danas ima status božanstva među ljubiteljima marke.
Naravno, govorimo o Alfi Romeo 164, jedinstvenoj limuzini koja je u mnogočemu obilježila zadnje desetljeće prošlog milenija. Danas je pomalo zaboravljen model, i to iz jednostavnog razloga jer je, usprkos činjenici da je proizvedeno gotovo 270.000 primjeraka, pravi raritet. Lansirana krajem 1980-ih, najveća klinasta Alfa je na najbolji način nosila Pininfarinin dizajn, a slavu joj je donijela i kombinacija s odličnim V6 motorom.
BTS Creativity je odlučio 164 vratiti na scenu i predstaviti novo viđenje zadnjeg modela koji je Alfa Romeo samostalno izradio. Restomod je predstavljen na Expo Tuning Torinu 2020, gdje je odmah i osvojio nagradu, a cilj je bio pokazati što mogu napraviti za klijenta. Osnova automobila je 164 QV, koji su pronašli napuštenog na jednoj farmi i potom restaurirali do najmanjeg detalja. Pritom su pojedini karoserijski detalji nanovo izrađeni od karbona, a zadržana je i prepoznatljiva dvobojna kombinacija. Vanjski izgled upotpunile su 18-inčne "telefonke" inspirirane 156 GTA-om. Alcantara je postala dominantna u kabini s tradicionalnom dekoracijom od plemenitog drva na volanu.
Nažalost, originalni 3.0 V6 Busso motor nije bio dostupan, pa je ugrađen 2.0 TB V6, koji daje 207 KS i 306 Nm. S njim Alfa juri do 100 km/h za 7.2 sekunde i ne staje do 243 km/h. Mjenjač je petstupanjski ručni, a pogon na prednje kotače. Alfa je dobila i novi ovjes te moćne Brembo kočnice s potpisom marke.
Cijena je nepoznata, ali je vjerojatno, sudeći po trudu uloženom u restauraciju, osjetno veća i od nekog originala u tvorničkom stanju. U svakom slučaju, za diviti se.