DUGO iščekivana nova generacija Opelovog kompakta polako razotkriva svoje obline.
Stellantis koncern je u ofenzivi. Samo nekoliko mjeseci nakon otkrivanja novog Peugeota 308, iz koncerna kreće razotkrivanje još jednog kompakta. U pitanju je nova Astra, a sudeći po detaljima, očekuje se drastičan odmak od dosadašnjih generacija.
Iako je osnova ista kao kod 308-ice, Opel se doista svojski potrudio podariti svojem kompaktu snažnu dozu osobnosti. Receptura je posuđena od nove Mokke, a to znači prepoznatljivu Vizor prednjicu, dok straga ime modela dobiva centralno mjesto.
Isti izvor inspiracije vidljiv je i u kabini, gdje dominira Pure Panel digitalni kokpit s 12-inčnim zaslonom, a tu je i 10-inčni zaslon kao dio infotainmenta. Zanimljiv detalj je što je središnji zaslon lagano zakrenut prema vozaču. Dobra je vijest što ostaju i neke tradicionalne tipke, kako se daje naslutiti iz fotki detalja upravljača.
Astra će prvi put biti elektrificirana. Po uzoru na 308 očekujmo dva plug-in hibrida, gdje se 81 kW snažnom elektromotoru pridružuje 1.6 turbak sa 150, odnosno 180 KS. Zahvaljujući bateriji kapaciteta 12.4 kWh, treba očekivati doseg od 60 km. Iz konvencionalne ponude očekujemo 1.2 i 1.6 turbo benzince te 1.5 dizelaš. Priča je da se kuha i OPC izvedba s 300 KS i pogonom na sve kotače.
I sad ono što će posebno veseliti Opelove poklonike. Opel Astra će se proizvoditi u Rüsselsheimu te će shodno tome nositi opis Made in Germany.