NAJVEĆA novost je da nema velikih novosti.
Upravo tako, i četvrt stoljeća nakon lansiranja zadržan je stari dobri koncept. GT3 izdanje i dalje pokreće atmosferski motor, i to usprkos aktualnim trendovima bez upliva struje. I zbog toga mu se može oprostiti činjenica da se snaga motora nije povećala u odnosu na prethodnika.
Jezikom brojeva, njegov motor sada daje istih 510 KS pri 9000 o/min, ali uz 450 Nm okretnog momenta ili 20 Nm manje no prije. Ali ako mislite da se ništa nije mijenjalo osim ugradnje katalizatora, varate se. Osim dva filtera čestica i četiri katalitička pretvarača, motor je dobio nekoliko preinaka, uključujući modificiranu glavu motora.
Promijenjeni su i odnosi u mjenjačima. Da, kupac bira između 6-stupanjskog ručnog mjenjača i 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom. GT3 RS je posudio pojedine dijelove podvozja, a sa svjetlima i karoserijom zajedno doprinose povećanju potisne sile.
GT3 se može opremiti gumama za stazu, a nudi se i Weissach paket, koji zahvaljujući karbonskim elementima karoserije i magnezijskim naplatcima (opcija) smanjuje masu automobila. S druge strane spektra je Touring paket, koji obuhvaća ugradnju stražnjih sjedala, ali i micanje velikog stražnjeg krila.
Interijer je poznat iz klasične 911-ce uz poneki novi detalj poput karbonskih okvira sjedala, kao i poduži popis opcija. Ipak, imajte na umu da masa automobila iznosi tek 1420 kg.
Prodaja ovog modela kreće do kraja godine, ali uz bitno više cijene. Naime, u Njemačkoj je start na čak 209.000 eura.