PAGANI je najveći neprijatelj prosječnosti, a njegovi visoki kriteriji redovito uključuju beskompromisne performanse, V12 dragulj i bezobrazno visoku cijenu.
Za najnoviji uradak Horacio pagani je dobio ideju dok je gledao IndyCar utrku kad mu je palo na pamet da napravi otvorenu verziju svog automobila, i to u kombinaciji produljenog stražnjeg kraja.
Rezultat je Huayra R Evo, odnosno automobil koji karakteristikama stiže do Le Mansa gdje se može nositi s brojnim trkaćim prototipovima. Ispod središnjeg poklopca je i dalje 6.0 V12 HWA motor, ali tek nakon što je prošao još jednu seriju modifikacija.
S novom elektronikom maksimum je podignut na 900 KS i 770 Nm, a motor se vrti sve do 9200 o/min. Pogon je i dalje na stražnje kotače putem šest-stupanjskog sekvencijalnog mjenjača, kao što i priliči automobilu ovog kalibra.
Karoserija Huayre je produžena za 190 mm, a paneli kojima je pokriven motor mogu se ukloniti. Zanimljivo je d aje aerodinamika poboljšana za 21 posto, a potisna sila za čak 45 posto. Pri 320 km/h automobil ima veću potisnu silu od svoje mase koja iznosi tek 1060 kg.
A zahvaljujući korištenju karbona ova je Huayra čak 38% čvršća od izvornika. Dodamo li svemu revidirani ovjes, sustav podizanja vozila te potentnije kompozitne kočnice jasno je o kakvom se bolidu ovdje radi.
Pagani nije objavio koliko će primjeraka proizvesti, kao ni po kojoj će cijeni biti ponuđeni. Poznato je tek da će klijenti uz bolid dobiti vrhunsku uslugu koja uključuje organiziranu posjetu i nastup na najpoznatijim svjetskim stazama, i to uz punu potporu tima inženjera, analitičara, fizioterapeuta, pa čak i nutricioniste.