TOP verzija raspolaže s čak 925 KS.
Prije samo desetak godina 300 KS je bila respektabilna vrijednost na najprestižnijim limuzinama, a ulaskom u električno doba ta je vrijednost u nekim slučajevima utrostručena. Upravo takav odnos snaga vrijedi na Audijevom modelu e-tron GT.
Model je sada temeljito dotjeran, a pojedine izvedbe su jasno distancirane. Priča započinje modelom S, nastavlja se s GT, a vrh ponude čini GT Performance. Jednako jasan je i odnos snaga, pa tako startna izvedba raspolaže s 500 kW/679 KS, srednja je na 630 kW/856 KS, a najjača ide sve do 680 KW/925 KS. Time se model pozicionirao odmah ispod tehnološki dosta srodnog Taycana.
Ovisno o pogonu e-tron do 100 km/h ubrza za 3.4, 2.8 i 2.5 sekundi, maksimalna brzina je 245 km/h na najslabijem i 250 km/h na GT inačicama. Konačno, potrošnja se kreće između 18.4-21.1 kWh/100 km.
S druge strane jednadžbe je unaprijeđena baterija. Masa joj je smanjena za 9 kg na ukupno 625 kg dok je istovremeno kapacitet povećan na 105 kWh (iskoristivih 95 kWh). Snaga rekuperacije putem kočenja podignuta je s 290 na 400 kW, a snaga punjenja je do 320 kW. Prevedeno, 10 minuta na punjaču znači 280 km dosega.
Osim tehnološkog unaprjeđenja, Audi je obogatio i ponudu opreme te je proširio paletu dostupnih boja i dodataka.
Poznate su i cijene. Početak je na 126.000 eura, GT kreće od 147.500 eura, a RS e-tron GT performance ima početnu cijenu od 160.500 eura.