FOTO Ovo je novi Chevroletov hipersportaš, objavljena i cijena

Foto: Chevrolet

CHEVROLET predstavlja novu Corvette ZR1. Malo je reći da puca od snage.

Američki sportaši nisu nikad imali problema sa snagom koliko s njezinim prijenosom na podlogu, posebno ako se kojim slučajem pojavi i kakav zavoj. Posljednja Corvette je uglavnom riješila sve probleme, a izvedba ZR1 je otišla nekoliko stepenica dalje i ušla na teritorij hipersportaša.

Ugrađeni 5.5 V8 twinturbo sada razvija nevjerojatnih 1079 KS i 1120 Nm, što je više i od, primjerice, Veyrona. Motor nosi oznaku LT7, a realno se radi o LT6 s brojnim modifikacijama, od novih turbina i usisa pa do izmjena na ubrizgavanju, komori za izgaranje i samim klipovima i klipnjači. Revidiran je i osmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom, dok je pogon i dalje na stražnje kotače.

A sve to u Chevroletu će naplatiti osjetno više od osnovne izvedbe, ali ne i daleko od procjene postavljene na 200.000 USD.

Iznos je to kojim bi Chevrolet mogao ozbiljno udariti proizvođače sa zlata vrijednim modelima koje snagom sasvim sigurno pobjeđuje. Dakle, nema Ferrarija i Lamborghinija jačeg od ZR1, pa je društvo ovakvih snagatora dosta probrano. Pribrojimo li cijenu, niti jedan nam konkurent ne pada na pamet.

S druge strane izmijenjena karoserija će s brojnim aero dodacima uključujući veliki središnji usisnik. Epilog je optimalno hlađenje motora i potisak od čak 544 kg. Dodamo li svemu masu od 1.7 tona, ZR1 omjerom snage i mase iza sebe ostavlja monstrume poput spomenutog Veyrona. 

Maksimalna brzina sasvim sigurno prelazi 350 km/h, a ubrzanje je nepoznato. Zato se zna kako četvrt milje prelazi za manje od 9.7 sekundi uz izlaznu brzinu od 241 km/h. Za sigurno zaustavljanje tu su karbonsko-keramičke kočnice s diskovima od 400 mm sprijeda i 390 mm straga.

Na interijer ne treba trošiti riječi. Sport je središnja premisa, ali ipak uz određenu dozu komfora. Digitalni kokpit i središnji zaslon infotainmenta upotpunit će dojam moderno skrojenog automobila.

I na kraju recimo kako će Corvette ZR1 krenuti u proizvodnju sljedeće godine. Bude li cijena i do četvrt milijuna, bit će to i dalje odlična kupovina, zar ne?

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.