Ovaj SUV ima tri reda sjedala, ali i izuzetan električni pogon koji osigurava odlične performanse.
Serija Ioniq je upravo dobila prinovu, i to najveću svoje vrste. Ime joj je Ioniq 9, a radi se o SUV-u koji se u dužinu protegao više od pet metara (5060 mm), s nepuna dva metra širine 1980 mm) i čak 1.79 metara visine.
Ogromnih gabarita i prepoznatljivog izgleda u duhu najnovijeg Hyundaijevog dizajnerskog izraza, ovaj SUV plijeni pažnju raskošnim interijerom. To nije nimalo čudno jer samo razmak između osovina mjeri 3130 mm, pa je prostora u izobilju.
Od 218 do 436 KS
U Koreji su pravo iznenađenje smislili i u pogledu onoga ispod lima. Postoje dvije izvedbe, Long-Range i Performance, a nude se i dvije opcije pogona, stražnji i AWD. U prijevodu to znači da će ova grdosija stići do 100 km/h u Performance izdanju za samo 5.2 sekunde. Maksimalna brzina limitirana je na 200 km/h. Pritom naglašavamo da govorimo o mrcini teškoj oko dvije i pol tone.
Ulazni model pokreće elektromotor snage 160 kW (i 350 Nm), s kojim će ovaj SUV biti osjetno tromiji (0-100 km/h za 9.4 s). Idući na redu ima AWD pogon i dodatni prednji elektromotor od 70 kW i 255 Nm. Konačno, najsnažnija opcija ima dva elektromotora te su oba snage 160 kW.
Red je spomenuti i da je u Ioniq 9 ugrađena jednako impresivna baterija kapaciteta 110.3 kWh koja se puni izuzetno brzo. Naime, kompatibilna je s punjačem snage 350 kW, pa punjenje od 10 do 80% kapaciteta traje tek 24 minute. Doseg prema WLTP-u je do 620 km za najslabiju inačicu sa stražnjim pogonom.
Start na oko 70.000 eura
O cijenama se zasad ništa ne zna. Međutim, lako je zbrojiti ono što se nudi i potom zaključiti da će start biti vjerojatno na oko 70.000 eura.