HYUNDAIJEV luksuzni brend Genesis stvara ime za sebe u eri električnih vozila. Nakon što je prošle godine gotovo učetverostručio prodaju električnih vozila u SAD-u (nadmašivši Lexus i Lucid), Genesis želi nastaviti svoju ekspanziju.
Kao jedan od prvih proizvođača starih automobila, koji se obvezao ukinuti prodaju vozila s benzinskim pogonom do 2026., Genesis brzo napreduje. Uoči NY Auto Showa Genesis je otkrio koncept Neolun. Njihov prvi luksuzni električni SUV služit će "kao tehnološki svjetionik marke s inovacijama koje nadilaze konvencionalne standarde", tvrde u Genesisu.
"To je utjelovljenje bezvremenskog dizajna i sofisticirane izrade", rekao je glavni kreativni direktor Genesisa Luc Donckerwolke. Naziv Neolun dolazi od grčke riječi "neo" ili novi i latinske riječi "luna", što znači Mjesec. Donckerwolke je objasnio da je "Neolun koncept inspiriran korejskim kultnim porculanskim ukrasima u obliku mjeseca".
Vanjski izgled električnog SUV-a temelji se na "reduktivnom dizajnu" s čistim linijama i bez nepotrebnih detalja. Dizajn osigurava prostranu unutrašnjost. Električne bočne stepenice automatski se aktiviraju kada se vrata otvore. Inspiriran korejskim smjerom u arhitekturi nativa "ondolo", koncept Genesis Neolun uključuje sustav zračenja za učinkovito grijanje, slično korejskoj metodi grijanja doma.
Električni SUV ima naprednu "zvučnu arhitekturu" za impresivno audioiskustvo. Genesis tvrdi da je svaki zvučnik strateški postavljen kako bi pružio osjećaj "kao u koncertnoj dvorani". Dok zvučnik radi, kristalna sfera u prednjem dijelu pretvara se u visokotonac.