DRUGA generacija Macana u potpunosti je prigrlila električnu energiju.
I to, po svemu sudeći, čini jako dobro pokazujući kako Taycan nije slučajno ispao toliko dobar. Prvi je to model marke koji u potpunosti prelazi na struju već od druge polovine iduće godine.
Dizajnerski se Macan nimalo ne distancira od Porscheove game. Naglašen sportski karakter odlično koegzistira sa SUV konceptom, a sada je tek ubilježio blagi porast dimenzija. Posljedica je to primjene nove PPE (Porsche Premium Platform Electric) platforme, iste koju koristi i jednako velik Audi Q6 e-tron.
Macan sada u dužinu mjeri 4.784 mm, 87 mm više od klasičnog Macana na benzin. Pritom je i viši 2 mm (1671 mm) te širi 15 mm(1938 mm), a razmak između osovina s 2893 mm bilježi plus od čak 86 mm. Karakterizira ga pomalo coupeovska forma, s lagano položenom linijom krova.
Očekivano, veće dimenzije i električni pogon znače osjetno više prostora u kabini. Veći je i prtljažni prostor, koji uključuje dva odlagališta, klasično straga (540 l) i manje sprijeda (84 l). Glede uređenja interijera dovoljno je pogledati fotografije. Dominiraju ekrani, njih tri s dijagonalama od 10.9 inča, odnosno 12.6 inča ispred vozača. Na sve se nadovezuje AR sustav projekcije slike na cesti ispred vozača.
Električna arhitektura na Macanu uključuje po jedan elektromotor na svakoj osovini, odnosno pogon na sve kotače. Pokreće ih baterija od 100 kWh (95 kWh neto) u okviru 800-voltne mreže uz snagu punjenja do 270 kW. Prevedeno, od 10 do 80% kapaciteta napuni se za 21 minutu.
Točni podaci o dosegu su po WLTP-u 613 km za Macana 4 i 591 km za Macana Turbo. Red je spomenuti i kako bazni model, spomenuti Macan 4, raspolaže s 300 kW/408 KS i 650 Nm. Postiže maksimalnih 220 km/h uz sprint do 100 km/h za 5.2 sekunde.
Verzija Turbo je osjetno moćnija. Raspolaže s 470 kW/639 KS i 1130 Nm, a uz maksimalnih 260 km/h ubrzava do 100 km/h za samo 3.3 sekunde, brže i od 911 GT3. A to je tek dio priče jer Porsche u Macana ugrađuje niz tehnologija koje itekako utječu na doživljaj vožnje. PTV (Porsche torque vectoring) stražnji diferencijal je standardan, a na Turbo verziji dolazi još napredniji PTV Plus. Tu su i mogućnost zakretanja sva četiri kotača, zračni ovjes...
U Porscheu kažu da Macan ima samo jednog konkurenta, a to je, pogađate, opet Macan. Upravo tako, električnom Macanu može konkurirati isključivo postojeći benzinski model. Presudit će afiniteti kupca, a mi ćemo samo spomenuti da napredna tehnologija dolazi uz višu cijenu.
Početna cijena u Njemačkoj je 83.993 eura, odnosno 114.576 eura za izvedbu Turbo.