FOTO Novi kralj snage: BYD-ova zvijer s gotovo 3000 KS

Foto: BYD

Prije dvadeset godina Bugatti Veyron postavio je nove standarde u svijetu superautomobila, predstavivši tržištu snagu o kojoj se za serijski automobil dotad moglo samo sanjati. Danas, u eri električnih vozila, svjedočimo novom ratu konjskih snaga u kojem dominiraju imena poput Rimac Nevere R (2107 KS) i Lotusa Evije (1972 KS).

No, čini se da kineskom BYD-u ni 2000 konja nije dovoljno jer se spremaju lansirati hiperautomobil s nevjerojatnih 2977 KS. Riječ je o modelu YangWang U9 u izvedbi Track Edition, koji je otkriven na fotografijama kineskog Ministarstva industrije i informacijske tehnologije (MIIT) i koji izravno izaziva europsku konkurenciju, piše Carscoops.

Snaga koja prkosi razumu

YangWang U9 Track Edition pokretat će četiri električna motora, od kojih svaki razvija 744 KS (555 kW). Kada se zbroje, njihova kombinirana snaga doseže nevjerojatnih 2976 KS, odnosno 2200 kW (3019 PS). Riječ je o brojci koja zvuči nestvarno za serijski automobil, a pogotovo za onaj koji je legalan za vožnju javnim cestama.

Ipak, valja napomenuti kako iz BYD-a još nema službene potvrde hoće li sva četiri motora moći raditi punom snagom istovremeno ili će snaga biti elektronički ograničena kako bi se hiperautomobilom lakše upravljalo.

Suptilne, ali važne izmjene

U9 Track Edition zadržava većinu vanjskih elemenata standardnog modela, no donosi nekoliko ključnih poboljšanja. Promjene počinju sprijeda, gdje su dizajneri ugradili novi, izraženiji razdjelnik zraka (spliter) kako bi se povećao aerodinamički pritisak na prednje kotače.

Vozilo je opremljeno i laganim krovom od karbonskih vlakana te novim 20-inčnim naplatcima s gumama širine 325 milimetara i sprijeda i straga. Stražnji dio automobila uglavnom je ostao nepromijenjen, a i dalje ga krase veliko krilo u stilu "labuđeg vrata" i masivni difuzor.

Brži od službenih brojki?

Prema dokumentima kineskog ministarstva, najveća brzina modela U9 Track Edition navedena je kao 350 km/h. Međutim, stvarna brojka vjerojatno je znatno veća. Naime, standardni model, koji raspolaže sa "samo" 1287 KS, već je testiran pri brzini od 391,91 km/h, što daje naslutiti da je Track Edition sposoban za još impresivnije performanse.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.