UZ najbržu Panameru u povijesti Porsche je predstavio GTS izvedbu.
Ovaj put ćemo malo po strani ostaviti top izdanje Panamere. Spadate li u red onih koji traže klasiku znajte da u Porscheu misle na vas. Odlučili su još jednom ponuditi GTS izvedbu Panamere pokretanu neelektrificiranim V8 motorom.
Daje okruglih 500 KS ili 20 KS više od istoimenog prethodnika. Na 100 km/h je za 3.8 sekundi, a maksimalac je 302 km/h. Sportski ispuh je dio standardne opreme, kao i dodatno unaprijeđen zračni ovjes.
U ovoj izvedbi prvi će moći uživati kupci u Njemačkoj, i to od ove jeseni.
Turbo S E-Hybrid je pak neka druga priča. Model najavljen obaranjem rekorda na Nürburgringu sada je u potpunosti razotkriven. Ima hibridni pogon predvođen 4.0 V8 twinturbo motorom kao i najnoviji modeli iz Bentleya. 782 KS i 1000 Nm u sinergijskom učinku osigurava sprint do 100 km/h za 2.9 sekundi uz 325 km/h maksimalca.
Uz osjetno bolje performanse u odnosu na prethodnika ova Panamera dulje vozi i na struju. S baterijom kapaciteta 25.9 kWh prelazi do 88 km na struju. Rekuperacija je podignuta na 88 kW, a vrijeme punjenja na 11 kW snažnom punjaču je 2 sata i 39 minuta.
Osim brojnih unikatnih detalja ova izvedba dobiva i podesivi stražnji spojler koji pruža veću potisnu silu. Tu su i Michelinovi Pilot Sport Cup 2 pneumatici te PCCB "keramičke“ kočnice.