Nakon svjetske premijere na salonu automobila u New Yorku početkom godine, nova generacija Hyundaijevog najvećeg SUV-a, modela Palisade za 2026., stiže na američko tržište. Donosi hrabar novi dizajn, prostraniju i znatno profinjeniju unutrašnjost te, što je najvažnije, po prvi put i hibridni pogonski sklop.
Iako klasični benzinski motor ostaje u ponudi, nova turbo-hibridna opcija čini Palisade štedljivijim no ikad, uz doseg od preko 950 kilometara i osjetno bolje performanse. Unatoč opsežnim poboljšanjima, Hyundai je uspio zadržati cijene konkurentnima. Početna cijena na američkom tržištu porasla je za otprilike 1.700 dolara, a čak i najraskošnije opremljene izvedbe nude luksuz i tehnologiju na razini premium konkurencije, ali uz osjetno nižu cijenu.
Modeli pokretani isključivo 3,5-litrenim V6 benzinskim motorom kreću od 38.935 dolara za početni paket opreme SE s prednjim pogonom. Vrh ponude benzinaca čini nova, terenski orijentirana izvedba XRT PRO s cijenom od 49.370 dolara. Treba napomenuti da navedene cijene ne uključuju troškove dostave od 1495 dolara.
Cijene za izvedbe s benzinskim motorom (3.5L V6):
Kao što je i očekivano, hibridne izvedbe imaju nešto višu cijenu. Ponuda kreće od paketa Blue SEL s prednjim pogonom za 43.660 dolara, dok je za najluksuzniji model, Calligraphy s pogonom na sve kotače, potrebno izdvojiti 58.280 dolara.
Cijene za hibridne izvedbe (2.5L Turbo HEV):
Novi Palisade, proizveden u južnokorejskom Ulsanu, u američke prodajne salone stiže već ovog mjeseca, a hibridni modeli slijede najesen. Nova generacija donosi napredak u svakom pogledu – od prostranosti i tehnologije do voznih sposobnosti. Hibridna izvedba kombinira 2,5-litreni turbo motor s dva elektromotora, a rezultat je ukupna snaga od 329 KS i 460 Nm okretnog momenta. Potrošnja na autocesti procjenjuje se na oko 7,8 l/100 km, a sve to uz vučni kapacitet manji za samo 450 kg u usporedbi s benzinskim modelom.
Ljubitelje avanture obradovat će novi XRT PRO paket opreme, koji Palisade pretvara u sposobno terensko vozilo zahvaljujući gumama za sve terene, povišenom ovjesu i posebnim načinima vožnje za blato, pijesak i snijeg. Unutrašnjost svih modela profitira od bolje zvučne izolacije, dva velika 12,3-inčna zaslona, USB-C priključaka u svim redovima sjedala i kvalitetnijih materijala.