748 KS i 1000 Nm, to je maksimum s kojim raspolaže najjači serijski BMW u povijesti.
A proizvodnja kreće u kolovozu ove godine, što znači da će vrlo brzo prvi primjerci stići i na ceste.
Svi koji su se bojali da će Label Red biti u potpunosti električan mogu sada odahnuti. Priča je poznata, a nositelj je V8 s maksimalnih 585 KS. Ostatak do spomenute maksimalne snage odrađuje elektromotor.
Razlika u okretnom momentu je još uočljivija u odnosu na 'standardni' XM. Plus iznosi čak 200 Nm, pa je maksimum od 1000 Nm dostupan vozaču dok se V8 vrti na 5600 o/min. Konkretni podaci kažu kako elektromotor može dati do 197 KS i 280 Nm.
Naravno, M odjel nije samo povećao snagu već je za BMW-ov super-SUV napravio niz preinaka uključujući ugradnju jače radilice te modifikacije na osam-stupanjskom mjenjaču. Pritom je naglasak stavljen na odziv krivulju isporuke snage.
Maksimalna brzina limitirana je na 250 km/h, a uz opcijski M Drivers package raste na 290 km/h. 100 km/h pak postiže za 3.8 sekundi. S druge strane, XM može voziti gotovo nečujno na struju do 140 km/h uz doseg od 78 do 83 km po WLTP-u. U BMW-u ništa nije 'normalno' pa ni pojam nečujnog pogona. Naime, za struju nudi "IconicSounds Electric" koji je komponirao Hans Zimmer, a izbor je na vozaču.
Službeni podaci o potrošnji govore o potrošnji benzina od 1.7 l/100 km i električne energije od čak 34.5 kWh/100 km. Stoga ne treba čuditi da baterija ima kapacitet kao kod manjih električnih automobila - 25.7 kWh. Puni se na punjaču snage do 7.4 kWh, a od 0 do 100% punjenje traje 4.25 sati.
Kad je pak u pitanju dizajn, nećemo reći ništa novo ako zaključimo da će izazvati velik interes. Uostalom, kao što to i čini svaki XM. Ova verzija je oku možda čak i ugodnija. Ide u krajnost, a to uz posebnu metalik crnu boju donosi crvene detalje, što je tek jedna od 50 dostupnih nijansi. Interijer je izveden po istom receptu.
Ako se pitate koliko ovakav super-SUV stoji, odgovor je 203.000 eura. I bit će ubrzo rasprodan iz jednostavnog razloga što BMW nudi svega 500 primjeraka.
Stiže i slabija verzija
BMW je paralelno najavio i slabiju izvedbu 50e, za koju se pretpostavlja kako će pasti za dva cilindra, ali i za bar 200 KS.