LEXUS predstavlja svoj najmanji i ujedno najvažniji model u europskoj paleti.
LBX je dio premium ponude koja se tek stvara. Kao direktni rivali ističe se DS3 te dijelom Audi Q2 koji navodno odlazi iz prodaje. Naime, govorimo o B segmentu gdje nisu još svi prisutni. Dugačak je 4190 mm, širok 1825 mm i visok 1545 mm, s međuosovinskim razmakom od 2580 mm i osnovom Yaris Crossa.
Ipak, Lexus je ovdje napravio puno više od redizajna Toyotinog mališana te je automobilu podarena potpuno nova karoserija, temeljito revidirana mehanika i dakako potpuno novi doživljaj kabine. Najmanji je, ali svime što nudi mora biti u korak s ostatkom game, poručuju iz Lexusa.
Kupce tako očekuje prepoznatljiv dizajn izvana te luksuzno uređen interijer s digitalnim kokpitom i centralnim zaslonom od 9.8 inča. Prtljažnik guta 332 l, što je u skladu s urbanom konkurencijom.
A tražimo li sličnost s Yarisom, naći ćemo ga u pogonu. To je nedavno obnovljeni hibrid s 1.5-trocilindrašem i maksimalnih 136 KS i 185 Nm. Kao opcija se nudi i E-Four pogon na sve kotače s elektromotorom na stražnjoj osovini. Treba mu 9.2 sekunde do 100 km/h, a maksimalac je 170 km/h.
Cijena još nije poznata, kao ni točan dolazak modela na naše tržište. Očekuje ga se početkom iduće godine uz start na bar 33.000 eura, koliko stoji top verzija Yaris Crossa.