FOTO Labuđi pjev iz Porschea: Ovo je zadnji 718 pokretan benzinom

Foto: Porsche

PORSCHE 718 Spyder RS stiže za oproštaj Boxstera od motora s unutrašnjim izgaranjem. 

A za taj pozdrav pobrinuo se 4.0 šest-cilindrični motor, koji će se oprostiti glasno vrišteći na 9000 o/min. A prije toga vlasniku će na raspolaganje dati okruglih 500 KS i 449 Nm, najviše što je Boxster dao od svog predstavljanja sada već daleke 1996. godine. Baš kao što i treba jednom od zadnjih dvosjeda bez krova sa središnje postavljenim motorom.

Od Caymana GT4 RS novi model preuzima i mjenjač. Ručnog šaltanja nažalost nema, ali je tu PDK sedam-stupanjski mjenjač zahvaljujući kojem ovaj Boxster do 100 km/h stiže za samo 3.4 sekunde, a ne posustaje sve do 308 km/h. Na 200 km/h je za samo 10.9 sekundi! 

Osim mehanike, Spyder RS i GT4 RS dijele i elemente aerodinamike. Tu prije svega valja spomenuti prednje odbojnike s NACA profilom usisa. Ono što Spyder nema je stražnje krilo, ali automobil zato dobiva preinake u vidu stražnjeg integriranog spojlera.

Recimo i da Spyder RS ima 7.6 kg lakši krov od izvornog modela, ali i da je s 1410 kg ukupno lakši 40 kg. Na sve dodajmo i PASM (Porsche’s active suspension management) podvozje, kao i činjenicu da auto leži 30 mm bliže podlozi. 

Najjači Boxster u prodaju stiže idućeg mjeseca, a ponuda u Njemačkoj kreće od 155.575 eura. Prve isporuke očekuju se u srpnju, taman u pravo vrijeme za vožnju Jadranskom magistralom. Imajte na umu, usprkos visokoj cijeni, ovaj bi automobil mogao biti i odlična investicija. Ipak je ovo zadnji auto svoje vrste - od 2025. godine 718 će voziti na struju.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.