FOTO Konačno prava stvar: Toyota predstavila GR Corollu od 300 KS

TOYOTA opet igra na tri cilindra nudeći revolucionarno osvježenje u hot-hatch segmentu gdje su do sada glavnu riječ imali Ford Focus RS, VW Golf R i Honda Civic Type-R.

Novi igrač je stigao i nudi sve što i manji GR Yaris, a to je vrhunske performanse, još bolju kontrolu i adrenalinski užitak dostojan relijaških legendi. Zanemarimo li na trenutak krajnje agresivan stil, valja reći kako ovdje ispod poklopca kuca još jedan bezobrazni benzinac. 1.6-litreni trocilindraš daje do 304 KS i 370 Nm, usuglašen je sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogoni sve kotače. Kao i na Yarisu istog pedigrea, GR-Four pogon nudi podesivi omjer isporuke snage 60:40, 50:50 i 30:70.

GR Corolla se upotrebom aluminija tek minimalno udebljala, S 1474 kg je tek 87.5 kg teža, a pritom je opremljena dodatnim ojačanjima, spomenutim pogonom, te modificiranim podvozjem. Tu su i prednji i stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

Iza 18-inčnih crnih kotača su diskovi promjera 356 mm sprijeda i četiri-klipnim čeljustima te promjera 297 mm straga s čeljustima s dva klipa. 

Na dizajn ne treba trošiti riječi. Japanski stil je postavljen u najboljoj maniri, a uz brojne šiljate kuteve, ogromnu masku i usisnike možda ipak najopakije djeluje trostruki završetak ispuha. U kabini digitalni kokpit s prilagođenim kontrolama, a mjesta se našlo i za novi infotainment s poznatom Hey (Toyota) komunikacijom. 

Recimo i kako će se ova Corolla proizvoditi u GR tvornici u Motomachiju gdje su na svijet dolazili legendarni modeli kao što su Lexus LFA i Supra A80. Karakterističan je naglasak na ručnu izradu i dakako vrhunsku kvalitetu.

Cijena nije obznanjena kao ni točan termin dolaska na ceste. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.