BMW M3 je jedan od najpoželjnijih modela bavarskog proizvođača i šire, pa se mnogi pitaju hoće li preživjeti elektrifikaciju i kakva mu je sudbina.
Ostaje turbo šestak
Aktualni M3 slavu zasniva na 3.0 twin-turbo šestcilindrašu (S58), a kako stvari stoje, ista će osnova biti zadržana i na nasljedniku. Potpuno neočekivano nakon što je BMW prihvatio ideju da lansira električni M3 u okviru najavljene Neue Klasse platforme.
Kad je pak u pitanju benzinski M3, u BMW-u nisu davali nikakve informacije. Nade su postojale u opstanak klasične izvedbe, a sada stiže i potvrda objavljena na BMW Blogu. Prema njima nova generacija nosi oznaku G84, a stiže 2027. ili 2028. godine. I tu dobre vijesti ne staju jer isti izvor tvrdi kako će biti zadržan S58 motor.
Niti struja, niti hibrid
Isti će stoga morati biti prilagođen Euro 7 standardu. I pritom BMW ne razmišlja o električnoj pomoći i konceptu hibridnog pogona. Od ostalih tehničkih informacija gotovo sigurna je primjena CLAR platforme, ali i izostanak M4 koji neće dobiti nasljednika.
Stoga će nedavno osvježeni M3 i M4 ostati zasigurno u prodaji sve do 2027. godine. O karavanu zasad ni riječi.
Podsjetimo, BMW je ranije najavio kako će Neue Klasse osnova moći podnijeti i do 1000 kW (1360 KS), što u prijevodu znači kako će električni m3 biti osjetno snažniji od benzinske inačice. No ipak očekuje se kako će klasični M3 zadržati odličnu prođu na tržištu.