LABUĐI pjev Audija R8 ne uključuje quattro pogon, ali ni električnu asistenciju.
Znali smo da taj dan dolazi, ali malo tko se uspio pripremiti. Legendarni Audi R8 i njegov V10 monstrum još jednom izlaze na asfalt, i to u dosad najopakijem pakiranju.
Punim imenom R8 V10 GT RWD donosi snagu Quattro izvedbe u lakšem pakiranju sa samo stražnjim pogonom. Najbolje iz dva svijeta, reći će neki, u Audiju znači 620 KS i 565 nm s jedne i 1570 kg s druge strane jasno ukazuju što tu Audi nudi.
Oni skloniji konkretnim podacima s papira mogu se osloniti na sljedeće performanse. Ovaj R8 postiže 100 km/h za 3.4 sekunde, a na 200 km/h je nakon 10.1 sekunde. Ne posustaje do 320 km/h.
Performanse vrijedne poštovanja jasno ukazuju kako je Audi morao oplemeniti i prateće sustave. Gume su Michelin Sport Cup 2 na kovanim 20-inčnim naplatcima, kočnice keramičke, a zbog uštede mase sjedala su izrađena od kompozita CFRP, odnosno plastike ojačane ugljičnim vlaknima.
Znak raspoznavanja su zatamnjeni prsteni logorima i odgovarajuća oznaka straga. Karoserija je dobila karbonske dodatke čiji je oblik verificiran u zračnom tunelu. Automobil iz posljednje serije nudi se u mat Suzuka sivoj boji, a na popisu opcija nalaze se još Daytona siva i Tango crvena.
Audi će ponuditi točno 333 primjerka iz ove serije, a u Njemačkoj je početna cijena 225.000 eura.