NAKON iscrpljujućeg iščekivanja Aston Martin je konačno predstavio Valhallu, supersportski automobil sa središnje smještenim hibridnim pogonom.
Idemo odmah u glavninu stvari pa recimo kako pogon čini kombinacija AMG-ovog 4.0 V8 twin-turbo motora s maksimalnih 750 KS pri 7.200 o/min koje šalje na stražnje kotače. Njemu pomažu dva elektromotora s ukupno 204 KS, a auto može voziti i isključivo na struju. U tom slučaju Valhalla ima isključivo prednji pogon. U svim drugim scenarijima pogon se dijeli na obje osovine, i to putem osam-stupanjske mjenjačke kutije koja je razvijena isključivo za Aston Martin. Ni ovdje nema stupnja za vožnju unazad, pa i ovaj auto poput McLaren Arture vozi samo na struju unazad.
Kad su performanse u pitanju, dovoljno je reći da je pogon spreman isporučiti do 950 KS i do 1000 Nm okretnog momenta. 100 km/h uhvati za 2.5 sekundi, a maksimalac je 330 km/h. Na struju vozi do 130 km/h uz doseg od 15 km. Ono bitno je da Aston planira s Valhallom odraditi Nürburgring u manje od 6:30 min.
U pogledu aerodinamike Valhalla je jednako uvjerljiva. Pri 240 km/h generira 600 kg potiska, a napredan ovjes inspiriran F1 tehnologijom pruža savršene prolaske kroz zavoje. Konačno, tu su karbonsko-keramičke kočnice s brake-by-wire tehnologijom te specijalno razvijeni pneumatici od strane Michelina.
Ovo je čisto vozački auto, ali ne toliko radikalan kao Valkyrie. Tako će Aston vlasniku ponuditi više komfora, infotainment sustav, pa čak i mogućnost podešavanja kola upravljača. S obzirom na to da je sjedalo fiksno, potonje je od velike pomoći. Aston je ugradio i dvozonsku klimu, kao i sve moguće sigurnosne elemente. Nažalost, pogled u kabinu nam još uvijek nije dostupan.
Termin isporuka je nepoznat, kao i cijena. Ali ne sumnjamo kako će model biti bar godinu dana unaprijed rasprodan.