FORD PUMA dobila je potpuno novi električni pogon u izvedbi Gen-E, zadržavajući prepoznatljiv dizajn, ali s brojnim poboljšanjima ispod karoserije. Umjesto poznatog trocilindarskog EcoBoost motora, ovaj model pokreće elektromotor snage 123,5 kW (168 KS) i 290 Nm okretnog momenta.
Nova osvježena Puma već je od ljeta u ponudi, a električni Gen-E prepoznatljiv je po novoj zatvorenoj maski. Ovaj električni model vozi s baterijom kapaciteta 44 kWh. Službeni doseg od 376 kilometara u stvarnosti je bliži brojci od 320 kilometara, a u gradskoj vožnji potrošnja može pasti i na 8 kWh/100 km.
Puma Gen-E uspijeva održati relativno nisku težinu od 1563 kilograma, što rezultira živahnim performansama koje podsjećaju na sportski ST model. Punjač? Na brzom, onom snage 50 kW računajte na napunjenu Pumu za nešto više od jednog sata. Bar je tako bilo u našem slučaju.
Unutrašnjost je doživjela značajnu nadogradnju s velikim 12-inčnim središnjim zaslonom. Ergonomija vozača i udobnost prednjih sjedala na razini je marke, dakle lako se pronalazi najbolja vozačka pozicija. S druge strane, putnici na stražnjoj klupi pate ako su vozač i suvozač malo jače građe.
Prtljažnik je postao jedna od prednosti ovog modela - nekadašnji MegaBox prostor pod dnom sada je GigaBox sa 145 litara volumena, što ukupnu zapreminu povećava na impresivnih 523 litre. Dodatnih 43 litre prostora nalazi se u prednjem prtljažniku, dovoljno za kabel za punjenje i sitnice.
Unatoč povećanju mase za 170 kilograma, Puma je zadržala zabavan karakter vožnje s preciznim upravljanjem i dobrim povratnim informacijama s ceste. Podvozje učinkovito kontrolira težinu, što rezultira okretnim ponašanjem u zavojima, iako je nešto manje prilagodljivo na gradskim neravninama.
Ford Puma Gen-E tako ostaje praktičan svakodnevni automobil s uređenom unutrašnjošću i zabavnim voznim karakteristikama, posebno na zavojitim cestama.
Puma Gen-E bez poticaja je dostupna od 31.395 eura, dok je testirana varijanta Premium na iznosu 33.490 eura. Cijena koja solidno zvuči uz poticaje, dok se ne pogleda sve jača i brojnija kineska konkurencija.