Fisker Karma se vraća na scenu kao najljući Teslin rival

Foto: Fisker 

ZASIGURNO najljepši propali projekt, Fisker Karma, opet će oživjeti. 

Prelijepa limuzina lansirana 2012. godine proizvedena je u nešto manje od dvije tisuće primjeraka prije nego što je kompanija propala i otišla u stečaj. Bilo je to 2014. godine kada je Fisker Automotive ugašen, a proizvodnja u Finskoj obustavljena. Novi vlasnik, kineski Wanxiang Group iskeširao je 149,2 milijuna USD za propalu tvrtku i od tada se malo čulo o ovom projektu. 
 
Prema najnovijim informacijama, proizvodnja će uskoro krenuti u pogonima u Los Angelesu, a model će nositi ime Karma Revero, javlja The Wall Street Journal. Prema riječima Jima Taylora, šefa marketinga u novoj kompaniji, Karma će prije starta proizvodnje biti u potpunosti obnovljena, a sve kako ne bi naslijedila kvarljivost prethodnika. U pogledu dizajna novosti će biti neznatne, gotovo pa nevidljive. 
 
Cjelokupni pogonski sklop uključujući i sustav punjenja baterija isporučivat će BMW. Lista narudžbi uskoro se otvara, a premijera modela je zakazana za ljeto. Također, svi postojeći vlasnici originalne Fisker Karme, imaju priliku u potpunosti obnoviti svoje automobile. Oko 80% od 1.950 ukupno proizvedenih Karmi je još uvijek u rukama prvih vlasnika, rekao je Taylor. 
 
Direktan konkurent Tesli nastojat će se za naklonost kupaca boriti i cijenom, a suradnja sa BMW-om bi upravo to mogla omogućiti. Wanxiang ima odličnu bazu, u Americi već posjeduje 30-ak tvornica auto dijelova, a još 2013. godine kupio je A123 Systems, propalog proizvođača baterija. Dobre stvari će ionako "posuditi" od rivala, pa je tako najavljena mogućnost direktne prodaje, baš kao što to čini Tesla. Na Karmi trenutno radi oko 500 djelatnika, a nova tvornica opremila se cjelokupnom infrastrukturom iz propalih finskih pogona. 
 
Inače, u igru oko električnih limuzina se ubacio i Faraday Future koji ulaže milijardu USD u nove pogone i planira već dogodine lansirati rivala Tesli. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.