Foto: Citroen/DS
FRANCUZI su za Ženevu pripremili pravu poslasticu, luksuzni SUV model kojim DS najavljuju drugu, još atraktivniju, generaciju novih modela.
I dok se reinkarnacija DS-a odradila luksuznim inačicama postojećih Mercedesa uz tek neke manje dizajnerske izlete, luksuzni Citroenov brand u novu je godinu ušao daleko smjelije. Prvi u nizu noviteta je DS7 Crossback, atraktivni SUV brojnih posebnosti.
Nema sumnje, DS je iz izloga PSA grupe probrao samo ono najbolje, a potom je primijenivši tradicionalna francuska umijeća dizajna uobličio sve u doista impresivan SUV. Model odiše luksuzom, posebno noću kada će njegov specijalni svjetlosni potpis ostaviti atraktivan trag. LED prednja svjetla, naziva DS Active LED Vision, pri otvaranju automobila zasvijetle purpurnom svjetlošću te se okreću za 180 stupnjeva, dok su stražnja 3D Full LED izvedena u trodimenzionalnom motivu ljusaka.
DS7 Crossback igra na eleganciju i profinjenost, namećući se kao vozilo koje će pružiti izuzetan komfor. Uglađena forma nije kraj, pa će tako najveći DS ponuditi i pet različitih uređenja interijera. Svi odreda osmišljeni su samo s jednim ciljem, a to je pružiti vrhunski komfor u vožnji. Naravno, prepoznatljiv avangardan nastup osigurat će čak dva velika zaslona dijagonale 12 inča, dok će taktilno iskustvo upotpuniti plemeniti materijali. Jedna od posebnosti DS-a je posvećenost detaljima, a u ovom slučaju tako možete očekivati "Clous de Paris" motiv na prekidačima, ili pak specifični uzorak kožnog tapecirunga. Recimo i kako će instrumentnu ploču krasiti B.R.M Chronographes okretni sat.
Obzirom na izdašne gabarite (d/v/š: 4,57/1,62/1,89 m) valja očekivati vanserijsku prostranost. Dobar signal je i prtljažnik sa osnovnim kapacitetom od 555 litara.
A kako bi sve u praksi funkcioniralo besprijekorno u DS-u su naglasak stavili na moderne tehnologije. Top izvedba tako ima pogon na sve kotače, ali i hibridni pogon od 300 KS, kojeg čini 200 KS snažan benzinac i dva elektromotora. Jaka tehnološka potpora uključuje i vožnju uz apsolutnu tišinu - DS7 će na struju voziti do 60 km.
Uz hibrid E-Tense nudit će pet klasičnih motora, i to u kombinaciji novog automatskog mjenjača sa osam stupnjeva prijenosa. Tri su benzinska (THP 225, THP 180, PureTech), te dva dizelska (BlueHDi 130 i BlueHDi 180), gdje ulazni motori dolaze ipak sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem.
S premijerom novog modela DS lansira i specijalnu La Premiere seriju, a koja će u ponudi biti do kraja godine. Na kraju recimo kako će se DS7 Crossback proizvoditi u vije tvornice, u Mulhouseu i Shenzhenu (Kina).