U LATINSKOJ Americi i još pedesetak tržišta Renault će nuditi atraktivni SUV pod imenom Boreal.
Kao što je proljetos najavljeno, Boreal označava prekretnicu u Renaultovom "International Game Plan 2027". Kompanija ga vidi kao simbol svog "novog globalnog identiteta" i pomaka prema višoj klasi.
Renault Boreal već na prvi pogled djeluje drugačije zahvaljujući jedinstvenom prednjem dijelu s mrežastom maskom u boji karoserije. Tu su i segmentirana svjetla te istaknuti logotip Nouvel'R koji dodatno naglašavaju novu dizajnersku filozofiju.
Još zanimljiviji je straga gdje dobiva tanja svjetla, dinamičniji odbojnik i elegantno zaobljena stražnja vrata. Međuosovinski razmak je istih 2792 mm, dok je duljina skraćena za 14 mm na 4556 mm.
Aluminijske zaštitne ploče, krov u kontrastnoj crnoj boji, 19-inčni aluminijski naplatci, panoramski krov, metalni dekorativni elementi i zaštitne plastike oko blatobrana i pragova, sve su to detalji kojima Renault naglašava premium aspiracije svog modela.
Kabina Boreala također je doživjela potpuni redizajn. Tu su nova instrumentna ploča, osvježeni otvori za ventilaciju te dva 10-inčna zaslona – jedan za digitalnu instrumentaciju, a drugi za infotainment sustav koji dolazi s integriranim Google aplikacijama.
Dodatni prestižni dizajnerski elementi uključuju laserski ugravirane ukrase, ambijentalno osvjetljenje u 48 boja te sjedala u plavoj ili sivoj boji s dekorativnim šavovima. Praktičnost nije zanemarena - prtljažni prostor nudi do čak 1.279 litara kada se stražnja sjedala preklope, odnosno 522 l u standardnom rasporedu sjedala.
Iako Renault još nije objavio cjelovit popis opreme, poznato je da će Boreal nuditi električno podesiva prednja sjedala, dvozonsku klimu, ali i bežični punjač za pametne telefone, rashladni pretinac i premium audio sustav Harman Kardon s 10 zvučnika.
Poseban naglasak stavljen je na sigurnost. Boreal će imati do 24 sustava za pomoć vozaču, među kojima su Active Driver Assist (kombinacija adaptivnog tempomata i zadržavanja trake), upozorenja na poprečni promet i mrtvi kut, pomoć pri parkiranju i sl.
Boreal će biti dostupan s 1,3-litrenim turbo benzinskim motorom (TCe) uparenim sa šeststupanjskim EDC automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT). Ovisno o tržištu, snaga motora iznosit će od 138 KS (i 240 Nm) u Turskoj, preko 156 KS (i 270 Nm) u Brazilu, odnosno 163 KS kad koristi i Flex Fuel prilagodbu z akorištenje bioetanolskog goriva.
Ubrzanje do 100 km/h u najjačoj verziji iznosi 9,3 sekunde. Renault je potvrdio kako će za neka tržišta nuditi i druge kombinacije motora i mjenjača.
Boreal će se proizvoditi u dvije tvornice. Curitiba (Brazil) e snabdijevati 17 zemalja Latinske Amerike, a Bursa (Turska) 54 druga tržišta, uključujući Istočnu Europu, Bliski istok i Mediteran.
Prva isporuka kreće krajem godine u Brazilu, a globalna dostupnost očekuje se tijekom 2026.