GAŠENJE velikog projekta najpoznatijih voditelja posvećenih automobilima rastužit će na milijune obožavatelja.
Nakon samo pet godina DriveTribe odlazi u vječna lovišta, baš kao i FoodTribe. Razlog je očekivan, a autori projekta kažu kako su u posljednje vrijeme "značajni izazovi u industriji“ izazvali velike probleme za njihov rad, odnosno stvorili "izuzetno teško radno okruženje za tvrtke koje ovise o oglašavanju“.
Stranica i aplikacije se gase do kraja ovog mjeseca, dok će svim pretplatnicima i kupcima aplikacije novac biti vraćen.
>> Cjelokupno priopćenje možete pročitati ovdje.
Dobra je vijest da će Richard Hammond nastaviti ažurirati sadržaje na društvenim medijima gdje je DriveTribe prisutan, a posebno se odnosi na YouTube kanal s više od dva milijuna pretplatnika te Facebook stranicu. Hamster je tom prigodom izjavio: "Iako smo stvarno razočarani što naše poslovanje s DriveTribe webom mora doći kraju, presretan sam što nastavljam naš odnos s ovom briljantnom zajednicom.“
Projekt DriveTribe nije nikada zaživio kao online platforma za automobilske entuzijaste u željenom opsegu te je usprkos ogromnim ulaganjima u samo prve dvije godine generirao gubitak od oko 12.5 milijuna GBP. Pandemija i kriza uzrokovana nedostatkom poluvodiča zacementirali su sudbinu projekta.
"Svi smo stvarno razočarani što su izazovi u industriji - ni najmanje potpomognuti tekućom pandemijom - jednostavno onemogućili nastavak poslovanja u sadašnjem obliku“, konstatirao je Jeremy Clarkson, dok je James May dodao: "Strašna je šteta što ovo moramo pustiti. DriveTribe i FoodTribe su briljantne platforme koje su inspirirale mnoge nove pisce i blogere da stvore odlične stvari“.