KAD je Europa u pitanju, Type-R će označiti kraj velike epohe.
Kako doznaje Autocar, novi Civic u Type-R izdanju će biti zadnja Honda u Europi pogonjena motorom bez hibridne pomoći. Svi ostali bit će elektrificirani, pa i bazni 1.0 benzinac. Sve u svemu, do kraja ove godine svi dostupni motori u europskoj gami će imati elektromotornu pomoć. Svi osim brutalnog sportaša.
Novi Type-R kao zadnja benzinska Honda će davati više momenta od aktualnog modela koji daje do 400 Nm u rasponu od 2500 do 4500 o/min. 2.0 turbo ostaje, kao i prednji pogon, pa ne očekujte ni da će maksimalna snaga drastično rasti. Civic je i ovako vraški brz automobil.
Autocar zato tvrdi kako će poboljšanja ići na drugim područjima, a sve kako bi se bolje nosio s drugim trkačem prednjeg pogona, Golfom GTI Clubsport. U svakom slučaju, pričekajmo dolazak jedanaeste generacije, zakazan za ovaj kvartal.