NADAMO se da opcija neće biti dostupna tijekom vožnje.
BMW je posljednji u nizu proizvođača koji će omogućiti igranje računalnih igrica na zaslonu infotainmenta. Očito je kako je Tesla opcijom Passenger Play uspješno probila led, a daljnji rast ekrana i njihove rezolucije učinio je implementaciju računalnih igrica neminovnom posljedicom.
U slučaju BMW-a radi se o suradnji s kompanijom AirConsole s bazom u Švicarskoj, koja nudi gaming platformu za pristup uobičajenim igricama putem televizora ili multimedijalnih sustava u automobilu. Igrice će se pokretati direktno softverom ugrađenim u vozilo, a samo upravljanje će biti moguće preko uparenog mobilnog uređaja.
U BMW-u naglašavaju da je uvođenjem ove opcije čekanje u automobilu osjetno podnošljivije, a pritom posebno misle na vrijeme čekanja dok se pune baterije automobila. Stoga je ovo još jedan trend koji dolazi kao posljedica elektrifikacije i specifičnosti koje električni pogon donosi u načinu korištenja automobila.
AirConsole se fokusira na multiplayer igre, a trenutno nudi oko 185 naslova. Nije poznato koje će sve igre biti ponuđene kroz BMW-ovu uslugu. Sve što korisnik mora napraviti je spojiti mobilni telefon putem QR koda. I da, kupiti BMW sa zakrivljenim ekranom.
Usluga će se početi nuditi iduće godine, a još uvijek nije poznato na kojim modelima.