BMW je digitalnom premijerom predstavio model o kojem slušamo već mjesecima, pa i godinama.
Pogađate, radi se o modelu iX3, električnoj izvedbi X3 i samim time tržišno optimalnoj kombinaciji elektropogona i povišene arhitekture.
Izuzme li se tržišni aspekt, zvuči suludo ići putem popravljanja aerodinamike, ali BMW je upravo to napravio. Legendarni bubrezi su zatvoreni, revidirana je podnica, a novi dizajn odbojnika upotpunio je aerodinamičniji potpis modela.
Recimo i kako samo novodizajnirani naplatci od 19 inča smanjuju otpor zraka za 5% i povećavaju doseg za 10 km.
Bavarci nisu komplicirali ni oko pogona. Jedan je elektromotor, snage za BMW poslovičnih 286 KS (i 400 Nm okretnog momenta). Pogon je stražnji pa iz tvrtke jamče "pravi BMW osjećaj" za upravljačem.
Nije loše ni na papiru: iX3 ima stotku za 6,8 sekundi, a doseg s baterijom od 80 kWh je 460 km. Nema sumnje, ovo je prvi podignuti BMW koji nećemo viđati da bezobrazno vozi lijevom trakom autoceste i tjera sve da mu se maknu. Maksimalac je limitiran na 180 km/h, što je i više nego dovoljno za razumne korisnike.
BMW je iX3 opremio instalacijom koja podržava brzi punjač od 150 KW. Jednostavna matematika kaže kako će baterija biti 80% napunjena nakon malo više od pola sata. Za 100 km dosega dovoljno je 10 minuta biti na punjaču.
I na kraju ponovimo informaciju iz naslova. BMW iX3 se proizvodi u Kini, a u Europu će stići potkraj godine.U Njemačkoj je startna cijena postavljena na oko 68.000 eura.