ZA RAZLIKU od BMW-a gdje M stoji za ono najbolje iz proizvodnog programa, u Volvu će M stajati za mobilnost i sve usluge vezane uz ovu nišu poslovanja.
Kao što je više puta najavljivano iz Volva, švedski premium proizvođač će sve češće nuditi svoje automobile kroz različite oblike najma, a u okviru mnogih servisa. Oni su sada okupljeni oko M, a putem te marke će biti bazirana komunikacija s korisnicima.
"Volvo je više od auto proizvođača. Prepoznali smo urbanog korisnika koji vidi dalje od klasičnog vlasništva automobila. M je naš odgovor. Mi postajemo direktan servis za komunikaciju pod geslom 'Freedom to move'", rekao je prvi čovjek Volva Håkan Samuelsson povodom predstavljanja nove usluge koja će u Švedskoj i Americi zaživjeti već početkom iduće godine.
Volvo je svojevrsni pionir u usluzi car sharinga, Samo u Švedskoj njihov program Sunfleet obuhvaća 1.700 automobila i pola milijuna pojedinačnih usluga godišnje, a omogućava potpuno novu dimenziju korištenja automobila lišenog "tereta" vlasništva. U narednih pet godina Volvo planira uslugu podijeliti s barem pet milijuna korisnika.