IAKO je već sama premijera ostavila podijeljena mišljenja i pokrenula brojne rasprave, BMW tvrdi kako je siguran da ide u pravom smjeru.
XM je tek drugi samostalni M model u povijesti, ali i jedan od trenutno najkontroverznijih BMW-ovih noviteta. Sportaš od gotovo tri tone najviše rasprava izaziva kad je dizajn u pitanju. Oliver Zipse, prvi čovjek BMW-a, pritom ne djeluje nimalo zabrinut.
Štoviše, u nedavnom intervjuu tijekom američke premijere nove serije 7 i i7 izjavio je kako novi ekstravagantni dizajn BMW-a ostaje. Zipse je pritom rekao kako je kontroverzan dizajn modela M3/M4 i novog XM-a odlično odradio zadatak i privukao nove klijente te pomogao u rastu marke.
>> BMW predstavio XM: Ima tri tone, 653 KS i cijenu od 170.000 eura
Zipse je tako rekao: "Ako želite imati moderan dizajn okrenut budućnosti, automatski ćete dobiti kontroverze i naravno, mi to želimo. To ne znači da ga ljudi neće kupiti i naravno, želimo započeti raspravu o tome 'što oni rade ovdje?' Vidimo puno toga s XM-om. Ovdje ima puno rasprava, ali gotovo svi to vole."
Ako se pitate kako im je pala na pamet ovakva strategija upotrebe kontroverznog dizajna, Zipse otkriva kako je analizirao jedan stari model. Dolazimo do BMW-ove serije 7 E65. Nju je dizajnirao Chris Bangle, izazvala je brojne reakcije, a na kraju se bolje prodavala od stilski nemjerljivo uspješnije generacije E38.
"Želim kontroverzu. Ako nemamo polemiku, već znam da je prelako. U ranom dizajnu ako nemate kontroverzi, to je greška koju radite. Iz kontroverze dobivate angažman. Natjerate ljude da razmišljaju o tome i razmišljaju o alternativama", zaključuje Zipse.