AKO spadate u red vozačkih purista kojima snaga ništa ne znači bez ručnog mjenjača i stražnjeg pogona, jedna od najboljih opcija dolazi iz BMW-a i zove se serija 2, M2 CS.
Odmah na početku malo upozorenje da ne miješate seriju 2 s novom serijom 1 i serijom 2 Gran Coupe koje su pokleknule pred profitom i pogon "pomakle" naprijed. Ovo je klasik, s pravom "starom" platformom, stražnjim pogonom i M prilagodljivim podvozjem.
Od pomodnih novotarija nudi se tek automatski mjenjač. Izaberete li ručni mjenjač, sprint do 100 km/h će trajati dvije desetinke duže, ali uz puni užitak. Da, M2 CS stotku ima nakon 4,2, odnosno 4,0 sekundi.
Ispod poklopca je 450 KS (pri 6.250 o/min) snažan 3.0 redni šestcilindraš koji bez problema na muku stavlja 19 inčne Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumatike. Nimalo čudno, na raspolaganju je i 550 Nm, i to od 2.350 do 5.500 o/min. CS dodatak u imenu znači i obilje karbona, po pitanju karoserije, ali i kočnica (opcija). Vozač, pritom, može sam podesiti koliko će biti primjetan u prometu, bar kad je grmljavina u pitanju. To mu omogućuje novi ispušni sustav s upravljivom klapnom, a koji zasigurno zvuči fantastično kad motor ode u crvenih 7.600 o/min.
Interijer je naravno potpuno opremljen, uključuje puno alkantare i posebno dizajnirane detalje poput sportskih sjedala.
Recimo i kako je premijera zakazana za ovaj mjesec i to u Americi.