NAKON monovolumena još jedan model dobio je prednji pogon, a sada mu je dodan opaki motor.
Serija 1 je u najnovijoj iteraciji počela voziti s prednjim pogonom čime se dodatno približila mainstreamu kompaktne klase. Kako bi se ipak zadovoljili apetiti onih sklonijoj sportskoj vožnji, dolazi malo paprenija izvedba.
Zove se 128ti, a pokreće je 2.0 turbo benzinac s maksimalnih 265 KS. Usuglašen je s prednjim pogonom opremljenim Torsen diferencijalom s djelomičnim proklizavanjem stupa na teritoriju gdje vlada Golf GTI. U kombinaciji osam-stupanjske automatike ima 100 km/h za 6,1 sekundi.
U BMW-u naglašavaju kako je ovaj model uz snažniji motor dobio i bitno modificirani ovjes koji će s izravnijim upravljačem nuditi daleko više vozne dinamike. M Sport ovjes spušta auto za 10 mm, ali je tvrđe podešen nego u M135i od kojeg je posudio i kočnice. Ne treba napominjati da je ovaj model i oko 80 kg lakši od M135i s xDrive pogonom.
Treći model u BMW-ovoj povijesti s TI (Turismo Internazionale) oznakom je ujedno i prvi sportaš s prednjim pogonom pa će biti doista zanimljivo vidjeti s kakvom voznom dinamikom vlada ovaj model.
Prodaja modela na europskim cestama kreće u studenome. Kao orijentir cijene spomenimo kako M135i kreće od oko 48.000 eura.