KONKURENCIJA je sve brojnija i naprednija, a mali BMW je i dalje tu.
Predstavljen je 2013. godine i odmah po startu nije izazivao velik interes. Bio je sve što BMW nije – malen, štedljiv i lišen sportskih gena. Međutim, stalnom modernizacijom praćenom snažnim marketingom i3 je stekao respektabilnu prodaju, a takvu drži i danas.
Najbolji dokaz je 200.000-iti primjerak koji je ovih dana sišao s proizvodne trake u Leipzigu. O nasljedniku se zasad ne govori, ali će ostati u ponudi još nekoliko godina. Naime, BMW i3 je nakon zadnjeg redizajna s ugradnjom veće 42,2 kWh baterije postao konkurentniji, prije svega jer je povećan doseg. Nude se dvije izvedbe, osnovni i3 sa 170 KS i sportski i3S sa 184 KS, a doseg se kreće do 310 km.
U BMW-u kažu da je trošak vlasništva i3 oko 20% manji no za BMW s klasičnim motorom. Sve u svemu, do dolaska i4 ovaj mali BMW ostaje glavni promotor elektromobilnosti u bavarskoj kompaniji.