ONO o čemu su neki sanjali Renault je redovito sprovodio u djelo. Clio V6 je najbolji dokaz.
Ideje da se u gradski auto središnje smjesti veliki V6 motor je previše i za većinu tunera, dok proizvođači o takvim izletima ne razmišljaju već godinama. Renault je stoga odlučio još jednom zaprepastiti svijet. Bilo je to 1998. godine na pariškom autosalonu kad je prikazan koncept modela. I tada je malotko očekivao da će u proizvodnju, no upravo to se dogodilo dvije godine kasnije.
Clio V6 Phase 1 izdanja je imao 3.0 V6 motor iz lagune. Središnje postavljen motor davao je 230 KS pri 6000 o/min te 300 nm pri 4.650 o/min, a vrtio se sve do 7300 o/min. Mjenjač je bio ručni, a pogon na stražnje kotače. Sve u svemu, 98% dijelova bilo je isto kao i na konceptu. Na ravnici je 100 km/h imao za 6.4 sekundi, a vozio je sve do 237 km/h.
I da, na cesti ga se lako zamjećivao. Osim buke koju je stvarao svatko bi vidio da je osjetno širi (171 mm) i s većim tragom kotača (+110 mm sprijeda i 138 mm straga). A i u to vrijeme 17-inčne kotače nije imao baš svatko.
Spomenimo i kočnice AP Racing s diskovima promjera 330 mm sprijeda i 300 mm straga te potpuno unikatni ovjes razvijen na osnovu onog s Renault Sport 172 izvedbe. Ako se pak pitate kuda s prtljagom, znajte da nije bio najpraktičniji. U prednji prostor je stalo 67 litara, a iza sjedala još 45. Zato je prste mazila alkantara, a na raspolaganju su bili i klima i audio sustav. Proizveden je ukupno 1651 primjerak.
2003. godine dolazi novi V6. Sada ima novo podvozje, još veće kotače, te još veći trag kotača. Snaga je povećana na 255 KS pri 7150 o/min, dok je okretni moment ostao na razini od 300 Nm. 100 km/h postiže za 5.8 sekundi, a maksimalac je dignut na 246 km/h. Proizvedeno je ukupno 1309 primjeraka.
S obzirom na posebnost modela i skromnu nakladu, jasno je kako je Clio V6 bio odlična investicija. Ova izvedba je i danas vrlo tražena roba, a lako postiže astronomske iznose na aukcijama.