Foto: Audi
SUPROTNO dosadašnjim naznakama Audi je ipak odlučio da neće ponuditi nasljednika svog najatraktivnijeg modela.
Perjanica ponude Audija, ali i jedini supersportaš u Audijevoj ponudi tako će ostati bez nasljednika, piše magazin Automobile. A to će se dogoditi 2020. godine, za kada je predviđen dolazak nasljednika Lamborghinijeva Huracana. Time će biti obustavljena proizvodnja modela R8 koji arhitekturu dijeli upravo s Huracanom. Dodatno, ni R8 E-Tron nema nasljednika.
Stišavaju se i priče oko Audija Scorpion, prvog Audijeva hipersportaša koji je navodno trebao imati pogon četiri Ducatijeva motora i snagu veću od 1.000 KS.
Kad je pak u pitanju 2.9 V6 twinturbo motor iz RS4 i RS5, on je jednostavno preslab za novi supersportski model. Trenutno nudi 450 KS, a maksimum mu je 470 KS. Možda bi hibridna izvedba bila zadovoljavajuća, no o njoj zasad ni riječi. Tko zna, možda će ona biti rezervirana za novi S6 i S7.
Recimo i kako RS izvedbe novog A6 i A7, kao i top izvedba A8 (ne računajući W12) dobiva 4.0 V8 twin-tubo poznat iz Porscheove Panamere Turbo i Bentleya Continental GT. Konačno, tu je Q8 koji bi se trebao ukazati do kraja desetljeća, a koji će po svemu sudeći posuditi pogon od Urusa.
I za kraj jedna doista dobra vijest. Audi navodno planira svoju verziju Porsche Missiona E, a on će biti moderna interpretacija Audija Quattro.