AUDI je shvatio da je vrijeme za radikalne promjene. Prodajni rezultati pokazuju pad od 11,8 posto prošle godine, a negativan trend nastavio se i u prvih devet mjeseci 2025. s dodatnim padom od 4,8 posto. Ni lansiranje ključnih novih modela poput A5, Q5 i A6 nije uspjelo preokrenuti situaciju. Unatoč tome, iz Ingolstadta najavljuju veliku ofenzivu za 2026. godinu.
U dokumentu namijenjenom investitorima, Audi je otkrio svoje planove za blisku budućnost. Iako se sportski automobil temeljen na Conceptu C očekuje 2027. godine, već će 2026. biti iznimno aktivna. Planirana su tri velika predstavljanja: nova generacija modela Q7, potpuno novi i dosad najveći Q9 te početni električni model.
Čini se kako je Audi naučio lekciju nakon što se previše oslonio na električna vozila, što je rezultiralo otkazivanjem modela Q8 E-Tron. Stoga će nadolazeći Q7 zadržati motore s unutarnjim izgaranjem, a isto vrijedi i za veći Q9. U Europi se očekuju i TDI verzije, s obzirom na to da su dizelski motori i dalje relevantni u segmentu velikih luksuznih vozila.
S druge strane, najpristupačniji električni model smjestit će se ispod Q4 E-Trona i smatra se svojevrsnim duhovnim nasljednikom modela A2. Nažalost, ova tri modela neće usvojiti Audijev novi dizajnerski jezik predstavljen s Conceptom C. Budući da se dizajn finalizira godinama prije lansiranja, zadržat će trenutni stilski smjer, što vjerojatno uključuje podijeljena prednja svjetla i interijere s mnoštvom zaslona.
Osim potpuno novih modela, Audi za 2026. priprema i nove RS izvedbe postojećih automobila. Iako tvrtka nije otkrila detalje, novi RS5 čini se kao sigurna oklada. S obzirom na to da je Audi odbacio četverocilindrične RS modele, a redni petocilindraš odlazi u mirovinu, sljedeći RS5 najvjerojatnije će pokretati V6 motor. Zbog strogih propisa o emisijama, gotovo je sigurno da će biti riječ o plug-in hibridnom pogonu. RS5 će biti dostupan kao limuzina (liftback) i karavan. Sljedeće godine sigurno će se pojaviti i novi RS6, također kao PHEV, a entuzijasti se nadaju da će zadržati veći V8 motor.
Zanimljivo je da se među "visokoperformansnim RS modelima koji nude maksimalnu dinamiku vožnje" koje Audi obećava možda neće naći električni RS6. Nedavna izvješća sugeriraju da bi RS6 E-Tron mogao biti otkazan zbog zabrinutosti oko slabog prodajnog potencijala. Ipak, glasnogovornik tvrtke potvrdio je da su RS modeli planirani za Premium Platform Electric (PPE) arhitekturu.
Gledajući širu sliku, Audi je odustao od ranijeg plana da do 2033. postane potpuno električni brend. Izvršni direktor Gernot Döllner nedavno je izjavio da bi modeli s motorima s unutarnjim izgaranjem mogli ostati u proizvodnji duboko u sljedeće desetljeće. Čini se da je to najpametniji pristup u ovim nesigurnim vremenima, kada su želje kupaca podijeljenije no ikad.