Stiže nova Toyota Hilux. Najavljen moderniji dizajn i naglašeniji detalji

Foto: Toyota

DUGOM čekanju napokon se bliži kraj. Nakon mjeseci špijunskih fotografija i brojnih nagađanja, Toyota je i službeno potvrdila - nova generacija popularnog pick-upa Hilux bit će predstavljena 10. studenog na Tajlandu. Kao najavu, objavili su i prvi službeni video koji otkriva djelić onoga što nas čeka.

Moderniji i oštriji dizajn

Novi model zamijenit će svog prethodnika koji je na tržištu još od 2015. godine, unatoč redizajnima 2017., 2020. i 2024. godine. Video otkriva da prednji dio donosi značajne promjene - tanja i oštrija LED svjetla, uparena s novim poklopcem motora i višim usisnicima zraka na braniku.

Preko masivne rešetke proteže se veliki natpis "TOYOTA", dok bočna silueta s dvostrukom kabinom i naglašenim blatobranima djeluje poznato. Straga se ističu modernija LED svjetla uglatijeg oblika i vrata prtljažnika sa suptilnim integriranim spojlerom. Model u najavnom videu vozi se na crnim aluminijskim naplatcima sa sedam dvostrukih krakova.

Osvježena unutrašnjost

Iako Toyota još nije pokazala unutrašnjost, fotografije koje su ranije procurile u javnost daju naslutiti što možemo očekivati. Kokpit će biti moderniziran kombinacijom digitalne instrumentne ploče i samostojećeg zaslona infotainment sustava, integriranog u redizajniranu, uglatiju armaturnu ploču.

Očekuje se i osjetno poboljšanje kvalitete materijala, s novim opcijama obloga i presvlaka, čime bi se Hilux trebao približiti osjećaju vožnje u SUV-u, a udaljiti od imidža isključivo radnog vozila.

Provjerena platforma s poboljšanjima

Unatoč vizualnom osvježenju, novi Hilux neće se drastično odmaknuti od svojih korijena. Očekuje se da će koristiti ažuriranu verziju postojeće IMV platforme s ljestvičastim okvirom, umjesto novije TNGA-F arhitekture koju koriste modeli poput Tacome i Land Cruisera. Ipak, prerađena šasija i napredniji sustavi pomoći vozaču trebali bi osigurati moderniji osjećaj u vožnji.

Pogonski sklopovi i žestoka konkurencija

Ispod poklopca motora najvjerojatnije ostaje poznati 2,8-litreni turbodizelski motor s blagim hibridnim sustavom, koji razvija 201 KS (150 kW) i 500 Nm okretnog momenta. Snaga će se prenositi na stražnje ili na sva četiri kotača putem automatskog mjenjača. Nedavne prijave iz Australije sugeriraju da se 2,4-litreni dizelski i 2,7-litreni benzinski motori postupno povlače iz ponude.

Očekuje se da će Toyota s vremenom proširiti ponudu hibridnim i potpuno električnim verzijama. Nakon dolaska na tržište, osvježeni pickup ulazi u ring s dobro poznatim rivalima kao što su Ford Ranger, VW Amarok, Isuzu D-Max, Mazda BT-50, Mitsubishi Triton, Nissan Navara, Kia Tasman i sve brojniji kineski konkurenti.

Sve ostale pojedinosti, uključujući cijene i razine opreme, bit će otkrivene na svjetskoj premijeri 10. studenog. Proizvodnja ostaje na Tajlandu, gdje se i proizvodi većina Hiluxa za svjetska tržišta.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.