AUDI je pred parišku premijeru predstavio dva vrlo važna dodatka svojoj ponudi, odnosno ponudi modela A3. U Parizu će prvi javni nastup imati Sportback izvedba modela A3 te tvornički "nabrijani" S3 snage 300 KS.
Krenimo redom i recimo kako se Sportback u osnovi u potpunosti oslanja na ranije predstavljenu trovratnu verziju te kako glavnu razliku čini upravo dodatni par vratiju. Neznatno su izmijenjene i dimenzije, pa je A3 Sportback 73 mm dulji i ima 35 mm dulji međuosovinski razmak.
Rezultat rasta je povećana ponuda prostora unutar putničke kabine kao i veća zapremina prtljažnika koja sada iznosi380 l, 15 litara više od izvedbe s trima vratima te 10 litara više od prethodnog Sportbacka. Preklapanjem stražnje klupe obujam raste na 1.220 l, što je 120 l više verzije s trima vratima i prethodne generacije.
Novi je A3 Sportback otprilike 90-ak kilograma lakši od ranije izvedbe prvenstveno radi nove MQB platforme na kojoj se bazira. Ponuda motora će biti prenijeta sa izvornog modela, a uključuje 1.2, 1.4 i 1.8 TFSI benzince te 1.6 i 2.0 TDI dizelaše. Svi su standardno upareni sa 6-stupanjskim ručnim te opcijskim S-tronic mjenjačima s dvije spojke.
Prodaja novog A3 Sportback će započeti nedugo nakon pariške premijere.
Zvijezda Audijevog štanda na ovogodišnjem pariškom auto salonu će ipak biti novi S3 čija će prodaja započeti početkom iduće godine uz početnu cijenu od 38.900 eura na njemačkom tržištu. Radi se o modelu koji je lakši i snažniji od svog prethodnika, a koji se temelji na već spomenutoj MQB platformi. Pokreće ga novorazvijeni 2,0-litreni TFSI motor, a ima pogon na sva četiri kotača.
2.0 TFSI (EA888) razvija snagu od 300 KS i najveći okretni moment od 380 Nm između 1.800 i 5.500 o/min, što je povećanje od 35 KS i 30 Nm u odnosu na prethodni EA113 2.0 TFSI. Vrijedi reći kako će se ovaj motor "zavrtjeti" do najviše 6.800 o/min.
Spomenuta snaga i moment se prenose na sva četiri kotača putem 6-stupanjskog ručnog te opcijskog 6-stupanjskog S-tronic mjenjača s dvije spojke.
Kada tome dodamo napredniju aerodinamiku i činjenicu kako je 60 kilograma lakši od prethodnika (1.395 kg) dolazimo do ubrzanja do 100 km/h za 5,1 sekundu sa S-tronic mjenjačem te 5,4 sekunde s ručnim. Očekivano, najveća brzina je limitirana na 250 km/h. Usporedbe radi, prethodni S3 s ručnim mjenjačem je do 100 km/h ubrzavao za 5,8 sekundi.
Na kraju dodajmo i kako će se potrošnja ovog modela kretati oko 6,9, donosno 7,0 l/100 km (S-tronic; ručni mjenjač). U usporedbi sa standardnim modelom dorađeni su kočnički i upravljački sustav te ovjes gdje je podnica sada 25 mm niža i sl.
Automobil će se odlikovati i raznim ukrasima (drugačiji prednji i stražnji branik i maska motora, stražnji difuzor, aluminijski ukrasi na retrovizorima, dva para ispušnih cijevi i sl, niz preinaka interijera). Priču zaokružuju standardni 18-colni lakometalni naplatci i gume dimenzija 225/40 mm.