AUDI je i službeno potvrdio kako će u skoroj budućnosti, točnije 2013, tržištu ponuditi novi A2. Radit će se o gradskom modelu s električnim pogonom čija će najavna studija biti predstavljena na skorašnjem frankfurtskom auto salonu.
U ovaj hatchback s pet vrata će se moći smjestiti četiri putnika na četiri individualna sjedala. Njima bi pak zbog kutijastog oblika koji podsjeća na prethodnika na raspolaganju trebala biti zavidna razina prostora za automobil duljine 3,8 m.
Konkretno, dimenzije novog automobila će iznositi 3.800/1.690/1.490 mm, što ga čini 26 mm kraćim, 17 širim te 63 mm nižim od prve generacije. Estetski je osmišljen po uzoru na trenutnu Audijevu ponudu, dok na prethodnika uz kutijasti oblik podsjećaju i kratki prevjesi.
Prema sadašnjim saznanjima ovaj bi automobil kupcima trebao biti dostupan u električnoj te hibridnoj izvedbi s tzv. range-extenderom, odnosno benzinskim motorom u ulozi generatora električne struje, slično BMW-ovom i3. Baterije bi pak trebale biti ugrađene u ravnu podnicu što će omogućiti nisko težište i bolje vozne osobine.
Recimo još i kako je interijer, odnosno prednja armatura vrlo vjerojatno u potpunosti lišen tradicionalnih prekidača i njime bi prema najavi trebala dominirati dva velika višefunkcijska zaslona osjetljiva na dodir. Praktičnost kabine povećava činjenica kako će se ispod svakog sjedala nalaziti dodatni pretinci.
Audi s ovim modelom najavljuje i nekoliko novih tehnologija koje možemo očekivati u skorašnjim ingolstadtskim proizvodima. Prije svega tu je novi panoramski stakleni krov koji se pritiskom prekidača zatamnjuje. Tu su i nova LED svjetla gdje prednja svjetla upotrebljavaju tzv. mikro-reflektore kako bi stvorila snažno, no nezasljepljujuće dugačko svjetlo. Stražnje se pak lampice prilagođavaju uvjetima vidljivosti u okolini. Stražnja maglenka pak putem laserskih dioda projicira crveni trokut na površinu ceste kao upozorenje u slučaju potrebe.
Nadalje, kako bi istaknuli bočnu liniju Audijevi su dizajneri duž cijelog automobila ugradili LED svjetlo koje konstantno služi kao tzv. bočni marker, no aktiviranjem žmigavaca ta linija „pulsira“ svom dužinom te time dodatno povećava sigurnost.
Integrirani senzori detektiraju prilazak vlasnika automobila koji onda može kretnjom ruke otključati automobila.