IAKO se uz model R8 radi o najzabavnijem modelu iz Audija, TT je još jedna od žrtvi crossover revolucije. Ali to ne znači da nije zabavan.
Audi TT je tipičan vozački auto na kojem se o komforu, praktičnosti i potrošnji ne raspravlja. Bitan je samo užitak u vožnji, a potom na red smiju doći dizajn i oprema. Kod RS izvedbe sve rečeno dolazi s potencijom, a od pogonskog 2.5 pet-cilindraša s turbinom ne okreću glavu ni oni kojima Ingolstadt nije omiljena destinacija.
Jedan od najboljih motora u postavi Audija daje 400 KS i 480 Nm, te pokreće i dalje RS izvedbu netom obnovljenog TT-a. 100 km/h lovi za 3,7 sekundi, a povući će do 280 km/h.
U novoj modelskoj godine novine nisu velike, a tiču se detalja poput standardnih LED svjetala, te OLED stražnje grafike koja će odraditi pravi tulum svaki put kad se okrene ključ u kontakt bravi. Tu su i nove boje i u kabini opcijski MMI Navigation Plus. A u tom slučaju uz prepoznatljiv ritam glazbe 1-2-4-5-3 benzinskog kvinteta možete računati i na vrhunski ugođaj Bang & Olufsen sustava od 680 W.
Prodaja je startala, i to po početnoj cijeni od 67.700 eura za Coupe i 70.500 eura za Roadster. Recimo i kako će Audi izložiti automobil na predstojećem salonu u Ženevi.