Audi je predstavio električni Q4 Sportback, koncept opasnih namjera

Foto: Audi

ATRAKTIVNI Audijev dizajn i coupeovska forma u kombinaciji s električnim pogonom su ono za čim tržište trenutno vapi. Iz Ingolstadta stiže odgovor, i to vrlo brzo.

Audi je online premijerom predstavio Q4 Sportback e-tron, koncept kojim se nastavlja prošlogodišnja priča s „običnim“ Q4, koja će veliko finale imati dogodine, kad na ceste stignu proizvodne izvedbe. U načelu Sportback se tek siluetom razlikuje od prijašnje studije, s dodatno ukrašenom prednjicom, zatvorenom maskom i tankim LED-icama. 

Straga veće promjene sa snažno položenim stražnjim staklom, izbačenim ramenima ispod kojih se ponosno ističu 22-inčni naplatci. I baš kao što smo najavljivali, Audi je finiširao atraktivnim svjetlima, osvijetljenom e-tron oznakom i integriranim spojlerom. 

Duljinom od 4,6 m i visinom od 1,6 m Sportback je jedan centimetar dulji i niži, čime se dobilo na dinamičnosti forme.

U kabini digitalni kokpit dolazi na novu razinu. Plutajućim ekranom upravlja se svime osim klimom, a osim 12,3-inčnog središnjeg zaslona voza, dobiva svoj s mjernim instrumentima. Moderan dizajn zaokružit će atraktivan selektor mjenjača.

Iznenađenja nema ni u pogledu pogona. Baterije su od 82 kWh, dok sinergijski učin pogona od 306 KS osiguravaju stražnji elektromotor od 204 KS i 310 Nm te prednji sa 102 KS i 150 Nm. Stotka je tu za 6,3 sekunde, ali dalje od 180 km/h se ne može. WLTP standard kaže kako je 450 km dosega sigurna stvar, dok će izvedba sa stražnjim pogonom moći 50 km više. Konačno, recimo kako Audi kaže da je osigurana kompatibilnost s punjačima snage do 125 kW, što znači da je za 80% kapaciteta dovoljno nešto više od pola sata.

Lako je zaključiti kako je Audi načelno spreman za lansirane novog modela. Vjerojatno ćemo čekati da Volkswagen izbaci i4, a onda će tijekom iduće godine stići i Q4, zajedno sa Sportback izvedbom. I ne sumnjamo da će odlično proći.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.