KAD bi se držali Audijevih smjernica, u Hrvatskoj bi malo tko mogao voziti taj automobil.
Audijeva procjena u potpunosti potvrđuje tezu kako na našem tržištu, ali i brojnim drugim mnogi žive preko svojih mogućnosti. Audi je u Hrvatskoj najprodavaniji premium brand u konkurenciji novih automobila, a na cesti je sasvim uobičajena pojava.
Sada je Audi u Americi objavio kakav bi profil kupca trebao biti za model A3 te sportski S3 i RS3. I dok je za sportski RS3 stvar sasvim jasna da valja imati poveća primanja, kod A3 kojeg mnogi doživljavaju kao luksuzniji VW Golf stvari su neočekivane. Audi tako procjenjuje da bi kupac novog Audija A3 u Americi trebao ostvarivati godišnji prihod kućanstva od čak 120.000 dolara, što je gotovo dvostruko više od američkog prosjeka. A govorimo o kompaktu s 2.0 motorom i prednjim pogonom. Za S3 je letvica podignuta na 150.000, a za RS3 na 200.000 dolara.
Recimo i kako A3 u Americi starta cijenom od 33.900 dolara, odnosno oko 218.000 kn za izvedbu s 2.0 benzincem. U Hrvatskoj ponuda kreće od 221.900 kn za inačicu s duplo manjim i slabijim 1.0 TSI motorom od 110 KS.
Mislite li da hrvatske obitelji koje se voze u novom Audija A3, pa i klasu većem modelu doista zarađuju mjesečno preko 60.000 kuna?