MERCEDES je službeno objavio kako će novi SLK55 AMG, koji će biti predstavljen na jesenskom frankfurtskom auto salonu, pokretati "novi" 5,5-litreni V8 motor. Ustvari radi se o atmosferskoj verziji istog bi-turbo pogonskog stroja koji se inače nalazi u modelima CLS63 i E63 AMG.
Razlog zašto su s ovog aluminijskog motora obujma 5461 cm3 i mase 187 kg uklonjena dva turbopunjača je količina prostora koju nudi SLK, no jedan insajder je također napomenuo kako također "ne bi bilo u redu da SLK bude brži od SL-a".
Snaga novog 5.5 V8 je narasla za 70 KS u odnosu na stari 5.5 V8 iz prethodnog SLK55 AMG, na 425 KS, dok je okretni moment narastao s 510 na 540 Nm. Napredak je ostvaren i na području potrošnje koja je smanjena za 30% i sada u prosjeku iznosi 8,5 l/100 km, dok emisija ugljičnog dioksida iznosi 199 g/km.
Inače, stop-start sustav će biti dio standardne opreme. Motor je opremljen i AMG-ovim sustavom upravljanja cilindrima koji omogućuje "gašenje" četiri cilindra u uvjetima kada njihov rad nije potreban, dakle pri manjim naporima, što također dopridonosi povećanju ekonomičnosti.
Novi SLK55 AMG će biti opremljen i novim ispuhom čiji će se prigušnici postepeno otvarati iznad 2.000 o/min te pružati dodatni užitak u vožnji.
Uz AMG izvedbu u Frankfurtu će biti predstavljena i prva dizelska izvedba novog SLK-a. Riječ je o izvedbi 250 CDI koju će pokretati četiricilindraš snage 205 KS.
Oba modela će biti dostupna na tržištu od početka 2012.