U ALFA ROMEU su sigurni kako će nova Giulia biti prava stvar.
Aktualna Giulia je potpuno nepravedno ostala u sjeni zapadnih rivala. Radi se o odličnom automobilu odličnog izgleda i još boljih voznih svojstava. Sada pak slijedi elektrifikacija, a tu Stellantis ima velike planove.
Charger kao proba
Sjetimo li se kako je Tonale stigao u Ameriku i postao SAD, neki će reći kako je vrijeme za vraćanje duga. I upravo tu oni već vide novu Alfu. Vjerovali ili ne, vide ju u novom Dodge Chargeru, točnije Daytona izvedbi s pet vrata i električnim pogonom.
Kako pretpostavljaju kolege s Motor1 Italia, Charger je poslužio kao generalna proba za novu generaciju Giulije, a koju bismo trebali vidjeti 2026. godine.
Prvi čovjek Alfe Jean Philippe Imparato za isti je medij otkrio neke pojedinosti. Nova Giulia će koristiti istu STLA Large platformu, ali ipak bitno modificiranu po genima Alfe i europskom ukusu. Glavni šef Alfa Romea rekao je da platforma nudi veliku fleksibilnost u smislu ukupne duljine, međuosovinskog razmaka, širine, visine itd.
Zaljubljeni smo u ovaj automobil
Imparato kaže da je dizajn definiran. Radili su na dizajnu automobila posljednje dvije godine i obećano je da je rezultat ništa manje nego izniman: "Ono što smo dizajnirali je bomba, nismo mogli finalizirati stil ovog automobila a da nismo apsolutno zaljubljeni u njega. A sada jesmo!"
Doći će i Stelvio, a proizvodit će se u tvornici Cassino. I prvi će stići upravo Stelvio, već 2025. godine.
Giulia je pak još uvijek tajna. Priča se da će napustiti klasičan trovolumenski oblik i postati fastback, a možda ode i u smjeru Peugeota 4008 i Citroena C5 X. Kako god, dizajn je definiran, obećana je i klasična izvedba pogonjena benzinom, pa sve na koncu i ne zvuči loše. Naprotiv.