PRIČA se kako je budućnost Alfe upitna te joj opstanak ovisi o par narednih modela, posebice Giuliette. No, čini se kako Fiat ipak namjerava održati Alfu u budućnosti.
Talijani su svjesni kako je za kompaktni segment potrebno napokon dostići njemačku ponudu i probati je nadmašiti, i to ne samo dizajnom. Kako bi se privukli kupci jedan se model uvijek mora istaknuti iznad ostatka ponude i predstavljati tzv. flagship.
U slučaju Alfinih modela ta čast pripada izvedbi pod nazivom GTA. Tako će i nova Giulietta dobiti svoju GTA verziju koju će navodno pokretati 1,75-litreni turbobenzinski TBi MultiAir motor snage 235 KS. Za bolju iskoristivost osnaženog pogonskog stroja ovaj bi motor trebao biti uparen s mjenjačem s dvije spojke, a bolju trakciju kotača s podlogom će osigurati novi prednji elektronički diferencijal s blokadom. Unaprijeđeni ovjes bi kod ovog modela trebao biti dotjeran trunčicu više i jamčiti izvrsna vozna svojstva.
Dakako, za sada su sve ovo samo najave, pa ćemo se za procjenu realnih kvaliteta Giuliette GTA morati još malo strpjeti.