VW zatvara "staklenu tvornicu"?

 Foto: Volkswagen

USLIJED informacije o prolongiranju dolaska novog Phaetona pojavile su se špekulacije kako bi i tzv. "staklena tvornica" mogla biti zatvorena. 
 
Vjerojatno najljepša tvornica automobila u povijesti i ujedno jedno od vrhunskih arhitektonskih rješenja, uskoro bi mogla zatvoriti svoja vrata. Tvornica i muzej u jednom, Glaeserne Manufaktur, možda će među prvim platiti danak. VW pogođen "Dieselgate" aferom polako gubi kompas, jer nove procjene govore kako će ih ova afera koštati osjetno više od prvotno procijenjenih nekoliko milijardi USD. Posljednje informacije govore kako bi VW mogao izgubiti i do nevjerojatnih 87 milijardi USD. 
 
Krizno stanje zahtjeva krizne beskompromisne mjere. Matthias Muller tako želi uštede na svakom mjestu, pa tako i selidbu proizvodnje Phaetona u neki jeftiniji pogon, javlja Automotive News. Konačna odluka nije donesena, ali je vrlo izgledna. 
 
Argumenata za gašenje tvornice u Dresdenu ima napretek. Od gotovo njih 500, polovica zaposlenih radi na montaži Phaetona, "čak" njih osam tjedno. Naime, tijekom cijele 2013. godine VW je uspio prodati 5.800 Phaetona, a prošle godine još manje, tek 4.000. Primjera radi, još 2010. godine proizvedeno je oko 7.500 primjeraka.
 
Gašenje tvornice, simbola Volkswagenovog uspjeha,  imat će značajan psihološki aspekt. Što se pak ušteda tiče dovoljno je reći kako po svakom prodanom primjerku VW gubi i do 30.000 USD. Ukoliko se doista zatvori radnici neće biti otpušteni, već samo raspodijeljeni u druge pogone. 

Tvornica u Dresdenu je otvorena 2001. godine, a od tada je iz nje izašlo nešto preko 65.000 vozila. Transparentna tvornica je uz osnovnu funkciju proizvodnje prihvaćena i kao kulturno središte bogatog sadržaja. U prvih deset godina postojanja imala je preko milijun posjetitelja. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.