Foto: TopGear
PRED nama je vrlo zahtjevna misija, a to je isporučiti novi Lamborghini Huracán na najvišu asfaltiranu cestu u Europi, fotografirati ga i vratiti se. Sve to moramo izvesti u 20 sati. Naš cilj, Veleta, nalazi se usred vijugavih obrisa na karti, duboko u planinskom lancu Sierra Nevade. Pico del Veleta nalazi se na nadmorskoj visini od 3400 metara, premda pristupna cesta ipak ne vodi do samog mjesta. Bogami, to je visoko. Naša nas ruta vodi autocestom uz prekrasne, suncem okupane krajolike, a zatim počinje skretati i voditi nas do visina gdje je zrak vrlo rijedak.
Što je Huracán? Majanski bog vjetra, oluje i vatre, ali i borbeni bik s kraja 19. stoljeća iz Alicantea. Mislim da je Lamborghiniju prije na pameti bila promjena nego srednjeameričko božanstvo ili krvoločni sport, jer Huracán ima posve novu šasiju, novi središnji elektronički sustav, novi sedmerostupanjski mjenjač s dvije spojke i opsežno tuniranu inačicu njihova izvrsna 5.2-litrena V10.
Vjerujte mi, u stvarnosti Huracán oduševljava na svim razinama. Naš je model kričavo zelene boje verde mantis koja dodatno ističe površinske nijanse koje bi neka njemačka boja zatomila, a način na koji prednji kraj nalik na Aventadorov prelazi u oštrije linije do trenutka dok vam pogled dođe do stražnjih zračnih usisnika naprosto je genijalan.
Što prvo zamjećujem? Vožnja je nevjerojatno smirena i izvrsno upija rupe, neravnine i sve loše površine, čak i na 20-inčnim kotačima. Tijekom jedne vožnje autocestom, zvuk je čudna mješavina zvuka ventila na lokomotivama i šuma motorne pile - pomalo slično višeslojnom glasanju ogromne perilice rublja. Ukratko, zvuči zaposleno, ne otresito.
Više o Lamborghini Huracánu pročitajte u prvom broju TopGeara Hrvatska