Konstrukcijski se oslanja na E klasu, odnosno na limuzinski CLS, u njega se može smjestiti petoro putnika, a za njihovu prtljagu tu je ogroman prtljažnik zapremine 590, odnosno 1.550 l kada se preklopi stražnja klupa Isti se može naručiti s drvenom ili metalnom podnicom, dakako s plemenitom prefiksom. No, naglasak je prvenstveno na njegovom "ispeglanom" dizajnu kojega karakteriziraju značajke karakteristične za posljednje Mercedesove uratke.
Dostupni modeli
Glavna razlika interijera između standardnog CLS-a i ovog modela je stražnja klupa za tri putnika i činjenica kako se ista može preklopiti.
Recimo samo kako je Shooting Brake dimenzija 4.956/1.881/1.413 mm, dok međuosovinski razmak iznosi 2.875 mm. Dakle, minimalno je dulji i niži od standardnog CLS-a, dok su širina, međuosovinski razmak i trag kotača identični. Spomenuta zapremina prtljažnika je manja od karavanske E klase zahvaljujući liniji krova, no opet nešto veća od Audi A6 Avanta i BMW-a serije 5 Touring.
Ovaj će model biti dostupan s četiri različita motora, po dva dizelska i benzinska. Ulazni model, CLS 250 CDI BlueEfficiency pokreće 2,1-litreni 4-cilindrični motor sa 204 KS (150 kW) i 500 Nm. S njim će CLS Shooting Brake ubrzati do 100 km/h za 7,8 sekundi, dok najveća brzina iznosi 235 km/h. Ovo će ujedno biti i najekonomičniji model, a službeni podaci govore o prosječnoj potrošnji od svega 5,3 l/100 km.
Proširena ponuda
Slijedi ga CLS 350 CDI BlueEfficiency sa 3,0-litrenim V6 motorom snage 265 KS (195 kW) i okretnog momenta od 620 Nm. Službeni podaci govore o ubrzanju do 100 km/h za 6,6 sekundi dok je najveća brzina elektronički ograničena na 250 km/h.
Benzince predstavljaju modeli CLS 350 i CLS 500, oba s BlueEFFICIENCY potpisom. Prvog pokreće 3,5-litreni V6 sa 306 KS (225 kW) i 370 Nm s kojim će ubrzati do 100 km/h za 6,7 sekundi, a drugog bi-turbo 4.6 V8 snage 408 KS (300 kW) i najvećeg okretnog mometna od 600 Nm. Ovaj će model ubrzati do 100 km/h za 5,3 sekunde, a najveća brzina je u oba slučaja ograničena na 250 km/h.
Svi motori će standardno biti upareni sa 7-stupanjskim automatskim prijenosom te stop-start i sustavom regenerativnog kočenja. Ponuda bi kasnije trebala biti proširena izvedbom sportskim CLS63 AMG Shooting Brake, a pogon na sva četiri kotača će opcijski biti dostupan s modelima CLS 350 CDI i CLS 500.
Skuplji od E klase
Kao novost u svijetu automobila spomenimo i tzv. Dinamička LED svjeta, prva ove vrste u serijskogj ugradnju. Čini ih 71 LED-ica, a uključuju brojne inovativne sustave podešavanja koji su se već dokazali na bi-xenonskim svjetlima iz Mercedesa.
Prodaja ovog automobila bi trebala krenuti vrlo skoro, uz cijenu značajno veća od one E klase. Baš kao što je to slučaj sa osnovnim CLS-om, pionirom koncepta četverovratnog coupea, koji od svog lansiranja 2004. ne gubi na popularnosti.