DVIJE godine nakon početka proizvodnje Lexusovog prvog superautomobila proizveden je posljednji primjerak.
14. prosinca proizveden je tvornici Motomachi u prefekturi Aichi posljednji primjerak Lexusa LFA, i to u Nürburgring izdanju. Razvijen iz nule, ovaj je model označio prekretnicu u povijesti Lexusa i toyote same. Nove tehnologije, aposebno one koje se tiču primjene karbona bit će iskorištene na budućim modelima luksuznog branda.
Na proizvodnji ovog modela radilo je ukupno 170 radnika, koji su dnevno uspjevali proizvesti jedan primjerak. Nažalost, ovaj model će biti upamćen i po tome što je u njemu poginuo Hiromu Naruse, legendarni Toyotin test vozač.
Podsjetimo, Nürburgring paket sa dorađenim ispušnim sustavom donosi povećanje snage 4,8-litrenog motora za 10 KS, pa tako isti razvija 570 KS. Unaprijeđeni 6-stupanjski prijenos smanjjio je vrijeme potrebno za promjenu stupnja s 0,2 na 0,15 s, no vrijeme potrebno za ubrzanje do 100 km/h i najveća brzina su ostali isti, dakle 3,7 s i 325 km/h. Valja spomenuti i tvrđi ovjes s većom mogućnosti prilagođavanja te lakometalne naplatke s tzv. semi-slick gumama. Najvažnije vizualne promjene uključuju veće stražnje krilo i novi prednji spojler. U cijenu od oko 450.000 eura je bio uključen i tečaj sportske vožnje na popularnom Ringu, kao i godišnja ulaznicu za Nordschleife.