Škoda Enyaq RS Race kao vizija WRC automobila budućnosti. Na struju kroz etape

Foto: Škoda

Škoda Motorsport predstavila je nadogradnju koncepta Enyaq RS Race koji koristi inovativne materijale od lana umjesto ugljičnih vlakana. Vozilo je 316 kilograma lakše od serijske verzije unatoč dodanoj sigurnosnoj opremi.

Održivi materijali iz Europe

Koncept koristi 16 komponenti izrađenih od održivih materijala. Najznačajniji je AmpliTex tkanina od obnovljivih lanenih vlakana uzgajanih u Europi. Materijal zadržava visoku čvrstoću i malu težinu, a predstavlja ekološku alternativu ugljičnim vlaknima koja se proizvode na visokim temperaturama s velikim emisijama CO2.

PowerRibs ojačanja također su izrađena od lana i koriste se za ojačavanje tankostjenih panela karoserije. Dijelovi od lana nalaze se u interijeru i na karoseriji, uključujući branike, blatobrane, bočne panele, krov i stražnji spojler.

Trkaće performanse

Enyaq RS Race koristi kombiniranu snagu od 250 kW (340 KS) iz električnih motora serijske Enyaq Coupé RS verzije. Zahvaljujući smanjenoj težini, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od pet sekundi.

Vozilo je opremljeno sportskim amortizerima, keramičkim kočnicama, 20-inčnim kotačima s niskoprofilnim gumama i diferencijalom s ograničenim proklizavanjem na obje osovine.

Testirao prvak

Emil Lindholm, vozač Škoda Fabia RS Rally2 i svjetski prvak WRC2 iz 2022., testirao je vozilo u demonstracijskim vožnjama.

"Enyaq RS Race je jednostavan za vožnju. Odzivan je, stabilan i ne ponaša se nepredvidljivo. Osjeti se vrlo nizak centar težišta zahvaljujući bateriji smještenoj u podu. S dva motora možete slobodnije igrati s distribucijom snage između osovina", rekao je Lindholm.

Mobilni laboratorij

Koncept neće služiti samo za trke već i kao mobilni laboratorij za razvoj i testiranje tehnologija za seriju proizvodnju, pokazujući Škodinu viziju elektrificiranog motorsporta i održive budućnosti. Lako moguće opet i kroz godine na prestižnom WRC natjecanju.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.