MNOGI vjeruju kako Audi ipak nije odustao od velike poslovne limuzine, kao i da će uskoro na scenu stići nova generacija modela A8.
Prema posljednjim podacima, budućnost Audija A8 i dalje je neizvjesna. Aktualna generacija predstavljena 2017. godine više ne može pratiti tehnološki tempo rivala, prvenstveno BMW Serije 7 i Mercedes-Benz S-Klase. Da stvar bude gora, upravo će ti rivali uskoro dobiti osvježena izdanja.
A8 poput Phaetona kao da nije u fokusu marke, pa ni same grupacije. Ako Audi ipak odluči zadržati A8 liniju, budući bi model mogao lako izgledati poput predloženih rendera. Potpisuje ih Nikita Chuyko iz magazina Kolesa, a sudeći po dosadašnjim iskustvima, i ovdje je vjerojatno blizu konačnom rješenju.
Audi je nedavno priznao da još nije donio odluku o dugoročnom statusu modela A8, ostavljajući otvorenom mogućnost da potpuno nestane iz ponude. Prijašnji planovi o zamjeni A8-ice s dva potpuno električna modela, niskim električnim sedanom i sportskim crossoverom, odbačeni su nakon što je Porsche zbog tržišne situacije odlučio odgoditi svoj K1 projekt.
Nakon koncepta Grandsphere iz 2021. godine nismo vidjeli puno iz Audija. Jedna od opcija o kojoj se navodno raspravlja unutar Audija jest razvoj limuzine na novoj platformi za motore s unutarnjim izgaranjem. U tom slučaju model bi morao poprimiti potpuno novi izgled, koji bi kombinirao spomenuti koncept, ali i rješenja s Concepta C, i sve to u okviru zadržavanja koliko-toliko bezvremenskih konzervativnih linija.
Chuyko ostavlja prednji kraj gotovo identičan konceptu. Zadržava iste uske LED farove i neobičnu pravokutnu prednju masku u sjajnoj crnoj boji. Kao i kod Concepta C, vertikalni otvori za zrak nalaze se s obje strane branika, iako su sada nešto uži. Dodane su i dvije dijagonalne linije na branik kako bi izgled bio dinamičniji.
Ugrađene su nove ravne ručke na vratima te oštar karakteristični pregib koji prolazi preko obaju vrata.Straga se nastavlja poveznica s Conceptom C kroz jednostavna vodoravna stražnja svjetla i veliki difuzor. Takvi elementi djeluju pomalo neobično na luksuznoj limuzini, osim ako se ne radi o S ili RS izvedbi.
Prema najnovijim izvještajima, ako A8 dobije nasljednika, mogao bi koristiti istu Premium Platform Combustion (PPC) arhitekturu kao i sljedeća generacija modela Q7 i Q9.
Ostaje se nadati da će Audijevi dizajneri stvoriti skladniji i dojmljiviji automobil od onoga prikazanog na ovim prikazima.